کد خبر: 48643 - تاریخ: یکشنبه، 13 آوریل 2014 - 18:27

با خداحافظی خیرخواه علوی؛

سيد حسين دريابکی رئیس آموزش و پرورش خشکبیجار شد + گزارش تصویری

مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش خشکبیجار با حضور جمعی از مسئولین، صبح امروز در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهر برگزار و طی آن سيد حسين دريابکي به سمت رئیس جدید منصوب و از زحمات سید حسن خیرخواه علوی قدرانی شد.

به گزارش خوبان: مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش خشکبیجار صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم، سید حسین دریابکی به عنوان رئیس جدید اداره آموزش و پرورش معرفی و از زحمات خیرخواه رئیس سابق، قدردانی شد.

خیرخواه رئیس سابق اداره آموزش و پرورش خشکبیجار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در طول دوران فعالیتش، اظهار داشت: در طول دوره فعالیت اینجانب به ضرس قاطع عرض می نمایم که حتی یک مورد که نیرویی به دلیل مسائل سیاسی وارد این مجموعه شده و یا از آن خارج شود، وجود نداشته است.

 

4

وی با بیان این که سعی نمودیم در طی این مدت از نیروهای قوی استفاده نماییم گفت: نیروهای حال حاضر اداره آموزش و پرورش خشکبیجار نیروهای بسیار قوی ای هستند.

رئیس سابق اداره آموزش و پرورش خشکبیجار تصریح کرد: تمامی فعالیت های مثبت صورت گرفته در طی این مدت با برنامه ریزی این عزیزان انجام شده است.

خیرخواه در بخشی از سخنان خود، از همه کسانی که در بازسازی مدارس نقش داشتند، به ویژه از خیرین و دهیاران تشکر ویژه نمود.

گلي معاون آموزش ابتدايي اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، ضمن ابلاغ سلام مديرکل آموزش و پرورش استان، از زحمات خيرخواه علوي رئيس اسبق اداره قدردانی نمود.

وی همچنین انتصاب سيد حسين دريابکي را به عنوان رئيس جديد آموزش و پرورش خشکبيجار تبريک گفته و خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش به تنهايي نمي تواند به رسالت عظيم تعليم وتربيت بپردازد. بلکه همه نهادها وآحاد ملت بايد جهت ساماندهي اين امر مهم مشارکت فعال داشته باشند.

در ادامه مراسم نیز حکم مسئولیت سید حسین دریابکی قرائت شد.

سید حسین دریابکی رئیس جدید آموزش و پرورش خشکبیجار، طی سخنانی اظهار کرد: امیدوارم آموزش و پرورش در کنار سایر دستگاه ها در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری کوشا باشد و ان شا الله تلاش می نماییم فرهنگ اصیل انقلابی را ترویج و در جامعه نهادینه کنیم.

وی ادامه داد: سیاست کاری ما در آموزش و پرورش براساس منویات مقام معظم رهبری و وزیر آموزش و پرورش خواهد بود و در این راستا از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهیم نمود.

 

19

رئیس جدید آموزش و پرورش خشکبیجار با اشاره به تعامل مثبت بین آموزش و پرورش و مسئولین گفت: با تعامل مثبت بین آموزش و پرورش و بخشداری، سپاه، بسیج و نمایندگان مجلس و … آموزش و پرروش را ارتقا خواهیم داد.

دریابکی در پایان گفت: افتخار ما این است که خدمتگزار مردم باشیم.

در بخشی از مراسم با اهدا لوح یادبود و هدیه از زحمات خیرخواه در طول مدت فعالیت خویش قدردانی شد.

لازم به ذکر است سید حسن خیرخواه علوی حدودا 6 سال سمت ریاست آموزش و پرورش خشکبیجار را برعهده داشت.

همچنین سيد حسين دريابکی رئیس جدید اداره آموزش و پرورش خشکبیجار سابقا در اداره آموزش و پرورش خمام مشغول فعالیت بود.

گفتنی است؛ در این مراسم جمعی از مسئولین از جمله حجت الاسلام صفری امام جمعه خشکبیجار، سرگرد یحیی پور جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقداد، شاددوست بخشدار و اثنی عشری شهردار و جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

 

0 1 2 3
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 20 22 23

 

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط:

مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش خمام برگزار شد/ تصاویر

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۱۰

  1. فرهنگي
     | 2014/04/14 - 07:42
    پاسخ
    +11
    0

    سلام ، با تبريك خدمت مدير محترم جديد آموزش و پرورش خشكبيجار و آرزوي توفيق براي ايشان و خسته نباشيد به مديرمحترم سابق كه تأثيرات بسيار مثبتي در آموزش وپرورش منطقه داشتند. اميدواريم كه مدير جديد بدون خط گيري ها و جناح بازي هاي مذمومي كه برخي مديران دچار آن مي شوند، نگردند و خالصانه به خدمت گزاري براي جامعه اهتمام ورزند .

  2. یک فرهنگی
     | 2014/04/14 - 09:22
    پاسخ
    +17
    -2

    بی شک آقای خیرخواه با عملکرد 6 ساله خود به آموزش و پرورش خشکبیجار هویت جدید و ارزش و اعتبار خاص بخشید و این مهم از نتایج عملکرد وی معلوم و مشخص است .هرچند امیدوارم که رئیس جدید بتواند به موفقیت ها ادامه دهد و این زنجیره را قطع نکند ولی باید به حال و روز مسولان و تصمیم گیران آموزش و پرورش افسوس خورد که عرصه تعلیم و تربیت را محل تاخت و تازهای سیاسی خود قرار داده و فرصت خدمت گزاری خود را مصروف انتقام گیری و تسویه حساب سیاسی می کنند و از نیروهای توانمند و لایق آموزش و پرورش سلب مسئولیت نموده و نظام تعلیم و تربیت را از خدماتشان بی بهره میکنند اما اگر این تغییرات بر مبنای شایسته سالاری باشد باید تغییر مدیریتی را به فال نیک گرفت ولی عملکرد رئیس جدید در دوره ای که معاون پرورشی خمام بوده چنین امیدواری را ایجاد نخواهد کرد مضافاً اینکه در تغییر مدیریتی خشکبیجار و خمام نقش تعاونی فرهنگیان خمام بسیار پر رنگ است . البته با اندک گذر زمان همه چیز برای عامه مردم و بخصوص همکاران فرهنگی مشخص و هویدا خواهد شد که آیا کارگزاران دولت راستگویان در ادعای خود مبنی بر استفاده از نیروهای باتجربه جهت بهبود وضعیت موجود آموزش و پرورش راست می گویند یا خیر ؟ یقیناً بهترین قاضی مردم خواهند بود.

  3. نماینده دانش اموزان هنرستان فنی ستوده
     | 2014/04/14 - 13:15
    پاسخ
    +11
    0

    باعرض تبریک به اقای دریابکی وقدر دانی از اقایی خیرخواه که در این چند سال این هنرستان راحمایت کردندامیدواریم جناب اقای دریابکی راه جناب اقای خیرخواه را در پیش گرفته وکارهایی که اقایی خیرخواه نتوانستند تمام کند تمام کند….اقای خیرخواه خیلی برای شکوفایی مدارس این منطقه کوشیدامیدواریم اقای دریا بکی هم اینگونه باشند..انشاالله موفق باشد.

  4. معلم
     | 2014/04/14 - 13:22
    پاسخ
    +11
    0

    بنده به سهم خودم از تلاشهای بی دریغ آقای خیرخواه تقدیر و تشکر میکنم ایشان نه تنها در بهبود وضعیت آموزشی و پرورشی و تربیتی منطقه کوشید بلکه سعی کرد با کژیها و ناراستیهائی که آموزش و پرورش را تهدید می کرد برخورد کند و وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را به انجام برساند و در این راه مورد آزار و اذیت افراد معلوم الحال هم قرار گرفت . یقیناً برای اصلاح امور و مقابله با انحرافات و تخلفات انسان باید هزینه پرداخت کند و این سید خدا پرداخت کرد . خدایش اجر دهد و در کنف حمایت امام زمانش (عج) مصون و محفوظ از جمیع بلیات بدارد و توفیق روز افزون به او عنایت فرماید . آمین یا رب العالمین

  5. ناشناس
     | 2014/04/14 - 16:18
    پاسخ
    +9
    -1

    به نظر بنده هیچ کس به اندازه آقای خیرخواه شایستگی این پست را نداشته و ندارند. ولی متاسفانه جناح بازی ها و باند بازیها امکان بهره مندی بیشتر فرهنگیان خشکبیجار را از وجود این شخص که با جدیت و سلامت اخلاقی کار می کردند گرفت. در مورد عملکرد 6 ساله اقای خیرخواه نیاز به توضیح نیست زیرا بر کسی پوشیده نیست. در عین حال که تاسف خود را از این تغییر اعلام می کنم از زحمات بیدریغ و مداوم آقای خیرخواه قدردانی نموده و به رییس جدید بابت این انتصاب تبریک می گویم.

  6. فرهنگی
     | 2014/04/15 - 00:07
    پاسخ
    +8
    0

    با سلام،آنچه باید گفت عزیزان گفتند، جناب آقای خیرخواه علوی با کارنامه درخشان خود چه از نظر مدیریت و چه از نظر امر به معروف و نهی از منکر مشخص است و نیازی به گفتن ندارد،ایشان باحضور 6 ساله خود در اداره خشکبیجار منطقه را احیا کرد.

  7. ...
     | 2014/04/28 - 10:22
    پاسخ
    +1
    -1

    اقای دریابیگی جزو بهترین مدیرها هستن ن بخاطر اینکه ی زمانی مدیر ما بودن نه
    واقعا برازنده این پست یا حتی بیشترازاون هستن
    تبریک اقای دریابیگی

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads