کد خبر: 48364 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 آوریل 2014 - 13:09

بخشدار لشت نشاء در گفتگوی اختصاصی با خوبان خبر عنوان نمود:

افزایش آمار مسافرین نوروزی در لشت نشاء/ با مسببین حادثه سقوط زن کم بینا به شدت برخورد خواهد شد

محمد موثقی بخشدار لشت نشاء در گفتگو با خبرنگار ما از آمادگی این بخش برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها خبر داد.

به گزارش خوبان: محمد موثقی بخشدار لشت نشاء در گفتگو با خوبان خبر در خصوص آمار دقیق مسافران نوروزی در شهر لشت نشاء گفت: آمار دقیقی در این زمینه وجود ندارد. چرا که هم لشت نشایی های که در استان های دیگر مقیم هستند برای سرکشی به خانواده و دوستان به اینجا آمدند و مسافران نیز برای بازدید از اماکن دیدنی همچون زیباکنار وارد بخش لشت نشاء شدند.

وی ادامه داد: لشت نشاء در ایام نورز امسال، نسبت به سال گذشته میزبان مسافران بیشتری بوده است.

موثقی با اشاره به حضور فرماندار در لشت نشاء در ایام نوروز گفت: به دلیل تقارن نوروز با ایام فاطمیه، وضعیت فرهنگی شهر متناسب با این ایام بود. مسافران نیز موضوعات مورد انتظار را به صورت تمام و کمال مراعات نمودند.

این مقام مسئول با اعلام رضایت از میزان آماده باش اورژانس، نیروی انتظامی و سایر ارگان هایی که در این ایام در حالت آماده باش بودند، گفت: مشکلی خاصی در این زمینه گزارش نشد.

موثقی با بیان این که آمار تصادفات در تعطیلات سال جاری به نسبت سال قبل کاهش داشته است گفت: وضعیت شهر لشت نشاء در کل مطلوب بوده است.

محمد موثقی

بخشدار لشت نشاء با اشاره به تشویق کشاورزان به شخم زدن زمین زراعی با توجه به آغاز فصل زراعی اظهار کرد: به کشاورزان توصیه نمودیم تا از بارش های موجود فصلی نهایت استفاده را نمایند.

محمد موثقی در پاسخ به سوال ما در خصوص آخرین وضعیت پرونده سقوط یک زن جوان کم بینا در آسانسور ساختمان نیمه کاره در لشت نشاء گفت: جزئیات این حادثه در حال بررسی است و پس از اعلام نظر قطعی، با مسببین این حادثه به شدت برخورد خواهد شد.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که بخشداری لشت نشاء تا چه میزان خود را برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها آماده نموده است اظهار کرد: پس از برگزاری جلسه در فرمانداری رشت با حضور بخشداران شهرستان رشت، جلسه ای با حضور دهیاران، شوارها، کمیته امداد و بهزیستی برگزار نمودیم و دو سیاست را در دستور کار خود قرار دادیم. نخست تشویق افراد متمکن به عدم ثبت نام و انصراف از دریافت یارانه نقدی و سیاست دوم تشویق افراد نیازمند به ثبت نام در سامانه رفاهی.

وی با اشاره به آمادگی پست بانک ها در تمامی روستاهای بخش در خصوص ثبت نام افراد متقاضی یارانه نقدی گفت: از زمان آغاز ثبت نام تا کنون مشکلی خاصی در این خصوص گزارش نشده است.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads