کد خبر: 48360 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 آوریل 2014 - 12:29

استاندار گیلان:

تکمیل آزادراه رشت – قزوین نیازمند نگاه ویژه مسئولان است

استاندار گیلان با اشاره به اینکه بحث حضور مسافر و گردشگر را در تمام روزهای سال در استان دنبال می‌کنیم، گفت: تکمیل آزادراه رشت قزوین نیازمند نگاه ویژه مسئولین است.

به گزارش خوبان، محمدعلی نجفی عصر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک گیلان در سالن شهید انصاری استانداری با اشاره به اینکه با وجود نامناسب بودن آب و هوا در ایام نوروز افزایش حضور مسافران را در استان به همراه داشتیم، اظهار کرد: برای خانم دکتر ابتکار که در حادثه رانندگی مصدوم شدند آرزوی سلامتی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه آماده‌سازی و سالم‌سازی شهرها به کمک مسئولین در استان شکل گرفته است، افزود: بحث حضور مسافر و گردشگر را در تمام روزهای سال در استان دنبال می‌کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت گردشگری در توسعه و اشتغال استان گام برداریم، تصریح کرد: آمار بالای بیکاری شایسته مردم گیلان نیست.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل آزادراه رشت قزوین نیازمند نگاه ویژه مسئولین است، گفت: اعتبار ویژه‌ای برای تکمیل 4 خطه کردن مسیر رودبار به منجیل باید دیده شود.

نجفی خاطرنشان کرد: روکش‌های آسفالت جاده‌ها با توجه به بارش برف در استان خوب مدیریت شد.

وی با بیان اینکه 6 میلیون و 300 هزار نفر گردشگر ایام نوروز به گیلان مسافرت کردند،‌ تصریح کرد: خط اعتباری فاینانس راه‌آهن رشت قزوین گشایش می‌یابد.

در ادامه مراسم، مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به اینکه استقرار فرودگاه سردار جنگل در مرکز استان موجب درآمدزایی می‌شود، اظهار کرد: در ایام نوروز پروازهای فرودگاه رشت 40.4 درصد و 21.2 درصد رشد مسافرین داشته است.

فتاح رضوانی افزود: تقسیم ترافیک در محدوده فرودگاه و بلوار عرفان از انسداد راه‌های ورودی و خروجی به فرودگاه رشت در زمان پروازهای حج جلوگیری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ منابع مالی ااز دولت برای توسعه فرودگاه‌ها و شرکت‌های هواپیمایی واگذار نمی‌شود، تصریح کرد: وجود مکان ایست بازرسی پلیس راه و حضور دست‌فروشان در نزدیکی فرودگاه از مشکلات فرودگاه است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/246


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads