کد خبر: 48353 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 آوریل 2014 - 12:06

با تکذیب خبر خبرگزاری فارس؛

جهاد دانشگاهی: اخراج کارکنان جهاد دانشگاهی کذب محض است

روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان گیلان طی اطلاعیه ای با تکذیب خبر خبرگزاری فارس اعلام کرد:نظر به درج خبری با عنوان 40 نفر از کارکنان جهاد دانشگاهی گیلان اخراج شده اند در خبرگزاری فارس در مورخ 19 فروردین بدینوسیله خبر مذکور به دلیل ماهیت نادرست آن تکذیب می گردد.

به گزارش خوبان، جهاد دانشگاهی گیلان خبر خبرگزاری فارس را تکذیب کرد.
روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان گیلان طی اطلاعیه ای با تکذیب خبر خبرگزاری فارس اعلام کرد:نظر به درج خبری با عنوان 40 نفر از کارکنان جهاد دانشگاهی گیلان اخراج شده اند در خبرگزاری فارس در مورخ 19 فروردین بدینوسیله خبر مذکور به دلیل ماهیت نادرست آن تکذیب می گردد.

یکی از اهداف جهاددانشگاهی به عنوان نهاد فرهنگی و مولود انقلاب اسلامی، ایجاد فرصتهای شغلی برای جوانان به ویژه فارغ التحصیلان رشته های مختلف و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی نیروهای متخصص برای بهبود شرایط تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی بوده و در این راستا با جذب و استفاده از نیروهای متخصص اهتمام خویش را برای تحقق آرمانهای علمی و فرهنگی نظام مبذول می دارد. جهاددانشگاهی گیلان نیز با تاسی از سیاستهای کلی این نهاد مقدس همه ساله ضمن ارزیابی و بررسی پیشرفت پروژه ها و عملکرد پرسنل در حوزه های مختلف، درخصوص تمدید قراردادها برای سال آینده در چارچوب برنامه ها و پروژه های مدنظر تصمیم گیری می کند که در این راستا در پایان سال 1392 با نظر مراجع ذیصلاح نسبت به عدم تمدید قرارداد 8 نفر از پرسنل جهاددانشگاهی گیلان و تبدیل وضعیت 5 نفر از پرسنل تمام وقت به پاره وقت و 2 نفر از پاره وقت به پروژه ای به منظور خدمات رسانی بهتر اقدام نمود.

جای تعجب است در روزی که تعدادی از اعضای هیات علمی جهاددانشگاهی در راستای منویات مقام معظم رهبری و در حمایت از دولت تدبیر و امید درصدد اعلام انصراف از دریافت یارانه نقدی بوده اند خبرگزاری فارس با درج خبر مذکور در جهت تضعیف این اقدام مبادرت نمود.

یادآوری می نماید این جهاد در نظر داشت در قراردادهای جدید خدمات تخصصی و طرح های مصوب جدید امکان جذب نیروهای جدید، یا امکان استفاده از همکاران فوق را در صورت نیاز فراهم نماید، آن خبرگزاری با ذکر «اخراج» بار حقوقی برگشت این عزیزان را نیز با مشکل مواجه نموده و از این حیث برای آنان ایجاد نگرانی کرده است.

مسئولان آن خبرگزاری می توانستند به راحتی جهت بررسی صحت و سقم خبر اعلام شده ضمن تماس با مسئولین جهاددانشگاهی گیلان نسبت به درج خبر صحیح اقدام کرده و اعتبار رسانه ای خود را زیر سوال نمی بردند.

لذا انتظار داریم براساس قانون مطبوعات ضمن درج این جوابیه در همان ستون، نسبت به نشر اکاذیب صورت پذیرفته از پیشگاه مردم شریف و ولایتمدار گیلان عذرخواهی فرمائید.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط:

۴۰ نفر از کارکنان جهاد دانشگاهی گیلان اخراج شدند

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

امکان نظر دادن برای این مطلب بسته شده است.

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads