کد خبر: 48349 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 آوریل 2014 - 11:48

کوچکی نژاد عنوان نمود:

تذکر نمایندگان گیلان به وزیر ورزش بابت کسر امتیاز داماش

نماینده مردم رشت در مجلس شوراى اسلامى با بیان اینکه ما نمایندگان گیلان بابت کسر امتیاز داماش به وزیر ورزش تذکر دادیم، گفت: قرار شد کفاشیان در جلسه‌اى بخشیدن امتیازهاى کسر شده تیم را بررسى کند.

به گزارش خوبان، جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به رایزنی‌های چند روز گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بخشش کسر امتیاز از چند تیم لیگ برتری، اظهار کرد: روز چهارشنبه جلسه‌ای را در مجلس با حضور برخی از نمایندگان از جمله مقداد نجف‌نژاد داشتیم که چطور باید مشکل چند تیمی که از آنها امتیاز کم شده است را حل کنیم.

وی افزود: بعد به رئیس فدراسیون زنگ زدیم که وی جواب ندادند و یک نامه خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشتیم و بنده و ایرج ندیمی نماینده لاهیجان هم امضا کردیم که فدراسیون براساس دلایلی مشخص این حق را ندارد که یک امتیاز از تیم داماش، پرسپولیس و استقلال و سایر تیم‌ها کم کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه تذکرش را در صحن مجلس خطاب به وزارت ورزش خوانده است، گفت: روز چهارشنبه در صحن مجلس تذکری را خطاب به وزیر ورزش خواندیم که سریعاٌبه فدراسیون فوتبال ابلاغ کنند تا امتیازات کسر شده به تیم‌ها برگردد.

کوچکی‌نژاد در مورد جلسه‌ای که در فدراسیون فوتبال داشت، گفت: بعد از مجلس به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران رفتیم که دبیر فدراسیون و چند تن از اعضای کمیته انضباطی در جلسه بودند و ارتباط تلفنی هم با کفاشیان برقرار کردیم و در نهایت قرار بر این شد که در جلسه پنجشنبه بررسی کنند و اگر امکانش وجود داشت این حکم را تغییر یا به تاخیر بیاندازند.

وی افزود:حرف ما این است که اگر هواداران تخلفی کرده‌اند نباید از تیم کسر امتیاز کنند و بر همین اساس ما پیگیر هستیم و امیدواریم در جلسه روز پنجشنبه بتوانیم نتیجه بگیریم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با آرزوی موفقیت برای تیم داماش در برابر مس کرمان هم گفت: امیدوارم تیم داماش روز جمعه 22 فروردین ماه بتواند نتیجه مورد نظر را کسب کند و این شرایط حساس را با موفقیت سپری کنند تا در آینده بتوانیم فکری برای حل مشکلات مالی این تیم انجام دهیم.

کوچکی‌نژاد گفت: سعی می‌کنم به همراه مردم در استادیوم حضور پیدا کنم تا به تشویق تیم داماش بپردازیم.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads