کد خبر: 48345 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 آوریل 2014 - 11:34

در روز نخست ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها صورت گرفت؛

ثبت‌نام 24 هزار خانوار در گیلان/جا مانده‌ها امروز ثبت‌نام کنند

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان از ثبت‌نام 24 هزار خانوار تا ساعت 12 روز چهارشنبه در مرحله دوم اجرای هدفمندی یارانه‌ها در این استان خبر داد.

به گزارش خوبان، محمدحسین اصغریان شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد هدفمندی یارانه‌ها در گیلان با اشاره به آغاز ثبت‌ نام خانوارها از ساعت 24 شب گذشته اظهار کرد: امروز با مشکل سامانه مواجه بودیم و این مسئله ظهر برطرف شد.

وی از ثبت‌نام 24 هزار خانوار گیلانی در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تا ساعت 12 روز چهارشنبه در این استان خبر داد و افزود: تعداد 79 هزار و 30 خانوار واجد شرایط ثبت‌نام در روز نخست بودند.

اصغریان با بیان اینکه جامانده‌ها می‌توانند با گروه بعدی امروز ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: 50 درصد خانوارهای واجد شرایط تا ساعت 17 روز چهارشنبه ثبت‌نام کردند و با میانگین کشوری مطابقت دارد.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان، تمام اداره‌های پست را موظف به ثبت‌نام از جامانده‌ها کرد.

وی با اشاره به فضای آرام روز نخست ثبت‌نام هدفمندی یارانه در گیلان، بیان کرد: مشکل سایت برای ثبت‌نام متقاضیان به طور کامل برطرف شده است.

اصغریان بر ثبت‌نام افراد نیازمند تاکید کرد و یادآور شد: افرادی که به پول یارانه نیاز ندارند، ثبت‌نام نکنند.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان وارد کردن اطلاعات درست را مهم خواند و اظهار کرد: دبیرخانه ستاد هدفمندی یارانه‌ها باید تقویت شود و مردم را به طور صحیح راهنمایی کند.

وی با بیان اینکه مجموع درآمد ماهانه افراد خانوار باید اعلام شود، خاطرنشان کرد: افرادی که از 22 اسفند سال گذشته ثبت ازدواج، طلاق و فوت داشتند باید مانند قبل از این موعد ثبت‌نام کنند و در اردیبهشت ماه سال جاری مهلت ثبت‌نام دوباره به آنها داده می‌شود.

*پنجشنبه اوج ثبت‌نام هدفمندی یارانه در گیلان

اصغریان امروز را اوج ثبت‌نام‌کنندگان هدفمندی یارانه‌ها در گیلان دانست و بیان کرد: گیلان تعداد 150 هزار خانوار واجد شرایط برای روز پنجشنبه دارد و این رقم دو برابر خانوارها تا پایان ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها در استان است.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان، بر پهنای باند حداکثری اینترنت برای ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها در استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دریافت مبلغ بیش از 3 هزار و 500 تومان مجاز نیست، تصریح کرد: توافق ما دو هزار تومان برای هر فرم بود اما نرخ کشوری توافق ما را به‌هم زد.

*دریافت 9 هزار تومانی ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها

اصغریان از دریافت مبلغ شش تا 9 هزار تومانی ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها در گیلان خبر داد و اظهار کرد: دستگاه‌ها نظارتی و بازرسی باید در این زمینه دقیق عمل کنند.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان با اشاره به اینکه هجوم و تنش در روز نخست ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها را در استان نداشتیم، اظهار کرد: گیلان جزو آرام‌ترین استان‌های کشور گزارش شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط:

ثبت‌نام نکردن هدفمندسازی به معنای انصراف دریافت یارانه است


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads