کد خبر: 48322 - تاریخ: چهارشنبه، 9 آوریل 2014 - 18:08

مجید فاتحی در گفتگو با خوبان خبر ضمن تایید انصراف خود از دریافت یارانه عنوان نمود؛

درخواست از اعضای شوراهای روستا برای ترغیب افراد متمکن جهت انصراف از دریافت یارانه

وی از همه اعضای شوراهای روستا خواست تا در راستای ایجاد عزم ملی حسب فرمایش مقام معظم رهبری در عرصه ی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نسبت به ترغیب افرادی که بدون دریافت یارانه خللی در روند اقتصاد خانوار آن ها ایجاد نخواهد شد اقدام نمایند.

به گزارش خوبان: مجید فاتحی رئیس شورای اسلامی بخش خشکبیجار در مصاحبه با خوبان خبر ضمن اعلام انصراف خود از دریافت یارانه از همه اعضای شوراهای محترم روستا خواست تا در راستای ایجاد عزم ملی حسب فرمایش مقام معظم رهبری در عرصه ی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نسبت به ترغیب افرادی که بدون دریافت یارانه خللی در روند اقتصاد خانوار آن ها ایجاد نخواهد شد، اقدام نمایند تا اقشاری که واقعا مستحق دریافت یارانه نقدی هستند از این موهبت نظام استفاده نمایند.

مجید فاتحی

رئیس کمیسیون عمران شهری و روستایی شورای شهرستان رشت در ادامه افزود: اعضای شوراهای فرادست در ایجاد و تقویت عزم ملی در این مرحله نقش مهمی بر عهده دارند.

عضو شورای استان گیلان در پایان از همه فرهیختگان، اصحاب فکر و قلم و اصحاب رسانه در استان که داوطلبانه رسالت فرهنگی خود را در این باره ارائه کردند قدردانی نمود.

گفتنی است؛ جمعی از اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش خشکبیجار نیز انصراف خود از دریافت یارانه را اعلام نمودند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads