کد خبر: 48291 - تاریخ: چهارشنبه، 9 آوریل 2014 - 11:38

همزمان با آغاز ثبت نام مرحله دوم هدفمندی ؛

اختلال در سایت رفاهی ادامه دارد/ هیچ کس پاسخگو نیست

همزمان با آغاز ثبت نام مرحله دوم هدفمندی سامانه رفاهی با اختلال مواجه شده و همین امر موجب متوقف شدن نام نویسی از متقاضیان دریافت یارانه‌ها شده است.

به گزارش خوبان: طبق اعلام رسمی نام نویسی از نخستین گروه از سرپرستان خانواری که قصد دریافت یارانه نقدی داشتند از ساعت 12 دیشب در سامانه رفاهی آغاز شد این مساله در حالی بود که تنها یک گروه از جمعیت کشور که شماره سمت راست ملی‌شان صفر بود حق ثبت نام در روز نخست را داشتند. اما طبق بررسی‌های به عمل آمده و مراجعه پیاپی مردم از شب گذشته و نخستین دقایق ثبت نام این سامانه با اختلالی مواجه شده که ثبت نام و تایید نهایی را غیر قابل امکان می‌کند و مراجعه کنندگان با این پیام “سامانه در حال بروز رسانی است بعدا مراجعه کنید” مواجه می‌شوند.

در این رابطه مسوولان سازمان هدفمندی‌ یارانه‌ها نیز از ارائه هر گونه پاسخ شفاف طفره می روند اما به صورت تلویحی ایجاد اختلال در سایت رفاهی را تایید می‌کنند.

باید دید با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده توسط دولت در نام نویسی خانوارهای مختلف افرادی که نتوانسته‌اند در طول ساعات گذشته ثبت نام کنند آیا امکان این را خواهند داشت که تا پایان ساعات روز بیستم فروردین نام نویسی خود را نهایی نمایند و یا این‌که دولت مجبور خواهد شد به دنبال این اختلال نام نویسی را تمدید کرده و روزهای بیشتری را به آن اختصاص دهد.

اختلال ادامه دارد

با گذشت بیش از 11 ساعت از آغاز رسمی فرآیند ثبت نام در سامانه رفاهی این سایت همچنان با مشکلاتی متعددی روبرو بوده و مردم هنوز امکان ورود به آن را و ثبت نام پیدا نکرده‌اند.

در صورتی که این روند ادامه یابد پیش بینی می شود با توجه به ترافیک بالای متقاضیان دریافت یارانه نقدی در این سایت مشکلات چند برابر شده و امکان بهبود وضعیت نیز در کوتاه مدت بوجود نیاید این امر درحالی است که با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده افرادی که شماره کارت ملی‌ آن‌ها صفر است تنها امروز را مهلت دارند تا ثبت نام کنند و این سامانه باید از فردا آماده پذیرش گروه جدیدی از سرپرستان خانوار باشد.

تلاش‌ها تاکنون برای تماس با مسوولین سازمان هدفمندی‌ یارانه‌ها هیچ نتیجه‌ای نداشته و هیچ یک از آن‌ها علاقه‌ای به پاسخگو بودن درباره دلایل اختلال در سایت رفاهی و همچنین ارائه زمانی دقیق برای مهیا شدن دوباره سایت برای ثبت نام مردم ندارند.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads