کد خبر: 48213 - تاریخ: سه‌شنبه، 8 آوریل 2014 - 15:57

گرانترین خودرو وارداتی سال ۹۲+ عکس

بر اساس آمار گمرک در سال ۹۲ یک دستگاه “فراری ۴۵۸ اسپایدر کروک” دنده اتوماتیک دو درب قرمز به ارزش ۲۰۴ هزار و ۶۴۳ دلار عنوان گرانترین خودرو وارداتی سال را از آن خود کرد.

به گزارش خوبان: بر اساس آمار گمرک در آخرین ماه سال یک دستگاه سواری “مرسدس بنز sl۵۰۰” مدل ۲۰۱۲ هشت سیلندر به ارزش ۱۸۴ هزار و ۲۵۱ دلار که از کشور آلمان وارد شد در صدر گرانترین خودرو وارداتی اسفند ماه قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، “پورشه پانامرا ۴ اس” به ارزش ۱۵۱ هزار و ۶۹۴ دلار در رتبه دوم گرانترین خودروهای وارداتی قرار گرفت که این خودرو از امارات متحده عربی به کشور وارد شده است.

“مازراتی کواترو پورته” به ارزش ۱۴۶ هزار و ۷۳۷ دلار در رتبه سوم قرار دارد که از این خودرو سه دستگاه از امارات متحده عربی در اسفند ماه به کشور وارد شده است.

گران ترین خودرو سال 92 در ایران
این گزارش می‌افزاید: بر اساس آمار گمرک در سال ۹۲ یک دستگاه “فراری ۴۵۸ اسپایدر کروک” دنده اتوماتیک دو درب قرمز به ارزش ۲۰۴ هزارو ۶۴۳ دلار عنوان گرانترین خودرو وارداتی سال را از آن خود کرد که این خودرو از امارات متخده عربی به کشور وارد شده است.

این گزارش می‌افزاید: در سال ۹۲ ،۷۸ هزار و ۶۷۳ خودرو سواری به ارزش ۳ میلیارد و ۱۷ میلیون دلار به کشور وارد شد که این میزان واردات از نظر تعداد ۷۴.۴۵ درصد و از نظر ارزش ۱۷۴.۴۶ درصد رشد را نسبت به سال ۹۱ نشان می‌دهد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads