کد خبر: 48119 - تاریخ: دوشنبه، 7 آوریل 2014 - 00:59

داماش در یک قدمی سقوط؛

شکست نمایندگان گیلان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر

در هفته ماقبل پایانی رقابت های لیگ برترفوتبال، تیم های گیلانی متحمل شکست شدند.

به گزارش خوبان: در هفته ماقبل پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال، تیم های گیلانی متحمل شکست شدند.

تیم داماش گیلان با نتیجه 2 بر 1 از تیم ذوب آهن اصفهان شکست خورد. تک گل داماش در این دیدار توسط امین متوسل زاده به ثمر رسید.

تیم فوتبال ملوان انزلی نیز در خانه میزبان تیم سپاهان اصفهان بود که این دیدار در پایان با نتیجه 3-2 به سود سپاهان اصفهان به پایان رسید.

مهدی دغاغله در دقیقه 44 و اسماعیل صمدی دردقیقه 63 گل های ملوان را در این دیدار وارد دروازه سپاهان کردند.

دراگان اسکوچيچ سرمربی ملوان، پس از شکست 3 بر 2 مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: وقتي در دقايق پاياني بازي را واگذار مي‌کنم و بازنده مي‌شوم احساس خوبي ندارم. سپاهان قابليت‌هاي زيادي دارد، بازيکنانم هرچه در توان داشتند گذاشتند اما مقابل اين تيم سه بازيکن خوب خود را نداشتيم.

وي ادامه داد: در 20 دقيقه آخر بازي بايد بازيکنان با عقل خود بازي مي‌کردند اما آنها با احساس و قلبشان بازي کردند در 20 دقيقه پاياني کنترلي در بازي وجود نداشت هرچند مي‌توانستيم گل بزنيم. چنين بازي‌هايي قابل پيش‌بيني نيست. در خيلي از بازي‌ها در اين شرايط پيروز شده‌ايم و در بازي امشب هم بازنده شديم.

اسکوچيچ در مورد استفاده از بازيکنان جوان گفت:‌ هميشه به بازيکنان جوان ميدان مي‌دهم و آنها را ترجيح مي‌دهم اما در ابتداي اين فصل ما براي بقا مي‌جنگيديم و در چنين شرايطي نمي‌توان زياد به بازيکن جوان ميدان داد. با اين حال ما امسال ثاقبي را داشتيم.

سرمربي ملوان تصريح کرد: به خاطر دو چيز از حضور در ملوان خوشحالم؛ اول هواداران خوبش و دوم بازيکنانم. بازيکنان من هميشه جنگيدند. حتي در بازي امروز که خيلي‌ها تصور مي‌کردند که اين ديدار براي ما مهم نيست اما ديديد که بازيکنان من چطور براي موفقيت جنگيدند.

علي نظرمحمدي سرمربی داماش در کنفرانس خبري بعد از بازي تيم‌هاي ذوب‌آهن و داماش گيلان اظهار کرد: در نيمه دوم داماش بازي خيلي خوبي را ارائه کرد اما در نيمه اول به دليل اينکه دير به اصفهان رسيديم از لحاظ بدني آماده نبوديم و به همين دليل فوتبال خوبي ارائه نداديم. البته اين دير رسيدن ما به دليل مشکلات مالي بود که نتوانستيم به موقع به اصفهان بياييم و به خوبي تمرين کنيم.

وي افزود: به هرحال اين برد را به مردم خوب اصفهان تبريک مي‌گويم اما نه به مسوولان ذوب‌آهن. کارخانه ذوب‌آهن به خوبي از تيم ذوب‌آهن حمايت مي‌کند و تيم ذوب‌آهن شايستگي ماندن در ليگ برتر را دارد اما متاسفانه از يک هفته قبل برخي صحبت‌ها مطرح شد که سلامت اين بازي را تحت‌الشعاع قرار داد. وقتي از يک هفته قبل تاج رييس سازمان ليگ مي‌گويد که از بقاي تيم ذوب‌آهن در ليگ برتر مطمئن هستيم، حتما قضايايي وجود دارد که اين گونه صحبت مي‌کنند. نوع داوري و پرچم زدن‌هاي کمک‌داور بسيار سوال‌برانگيز بود. اعتقاد دارم گل اول ذوب‌آهن آفسايد بود و تيم داوري شرايط عادي را نداشت. فوتبال به هرحال يک طرف برد و يک طرف باخت دارد و اميدوارم در هفته پاياني حق به حق دار برسد.

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز چيدمان داوري به گونه‌اي بود که مي‌خواستند داماش را بازنده از زمين خارج کنند. به هرحال اکبريان، داور وسط ميدان اهل کرج است و به نوعي با فيروز کريمي همشهري هستند و کمک‌داورها نيز به نوعي خط‌دهي مي‌شدند.

علي‌نظرمحمدي تصريح کرد: ما از پشت کوه نيامده‌ايم که مهدي تاج به راحتي اين گونه صحبت کند و ما هيچ واکنشي نشان ندهيم. البته مطمئن باشيد آقاي عابديني مديرعامل باشگاه داماش به خوبي قضايا را روشن خواهد کرد و باشگاه ذوب‌آهن به نوعي بايد به نوعي پاسخگو باشد.

وي با بيان اينکه ما انتظار داريم بازي جوانمردانه از تمام تيم‌ها شاهد باشيم، گفت: من ايمان دارم که امروز هيچ کم‌کاري شاهد نبوديم اما متاسفانه سه داور اين بازي آنقدر بد قضاوت کردند که من واقعا هيچ صحبت فني ندارم. اما همانطور که گفتم، ما فرصت‌هاي زيادي را در نيمه دوم از دست داديم و داماش در نيمه دوم بازي بهتري را نسبت به ذوب‌آهن ارائه کرد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads