کد خبر: 4791 - تاریخ: دوشنبه، 16 جولای 2012 - 22:25

استاندار گیلان:

در سفرهای شهرستانی تصمیمات اساسی برای رفع مشکلات مردم اتخاذ می‌شود

استاندار گیلان، صبح امروز در دور جدید سفر شهرستانی خود به شهرستان رضوانشهر، در مراسم کلنگ‌زنی مسجد جامع دیناچال پره‌سر اظهار کرد: خوشحالم که در جمع مردم شهرستان هستم، هدف اصلی ما این است که با تاکید مقام معظم رهبری و حمایت دولت خدمتگزار از نزدیک با مردم دیدار داشته باشیم تا مشکلات را رفع و تصمیمات خوبی اتخاذ کنیم.

استاندار گیلان کم کردن فاصله مشکلات مردم و تصمیم‌گیری مسوولین را از جمله اهداف سفرهای شهرستانی اعلام کرد.

به گزارش خوبان به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران ، مهندس مهدی سعادتی، استاندار گیلان، صبح امروز در دور جدید سفر شهرستانی خود به شهرستان رضوانشهر، در مراسم کلنگ‌زنی مسجد جامع دیناچال پره‌سر اظهار کرد: خوشحالم که در جمع مردم شهرستان هستم، هدف اصلی ما این است که با تاکید مقام معظم رهبری و حمایت دولت خدمتگزار از نزدیک با مردم دیدار داشته باشیم تا مشکلات را رفع و تصمیمات خوبی اتخاذ کنیم.

وی کم کردن فاصله مشکلات مردم و تصمیم‌گیری مسوولین را از جمله اهداف سفرهای شهرستانی اعلام کرد.

وی ادامه داد: بعضی از تصمیماتی که در این منطقه گرفته می شود بسیار اساسی است، این شهرستان دارای مناطق گردشگری، آبهای زیبا و مناطق تاریخی بسیار خوبی است و از جمله مشکلات اساسی مردم این شهر بسته شدن بازار می‌باشد.

مهندس سعادتی با اشاره به اینکه چهارخطه شدن محور آستارا باعث بسته شدن بازار پره‌سر شده است، گفت: یکی از مشکلات مردم این بخش است که به زودی تیم کارشناسی برای رفع این مشکل تعیین می‌شود تا مشکلات رفع شود.

وی با ابراز خوشحالی از اینکه مردم شیعه و سنی با وحدت و انسجام در کنار هم زندگی می‌کنند، گفت: یکی دیگر از مشکلات پره‌سر CNG است که به زودی در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

سعادتی خاطرنشان کرد: در دولت نهم و دهم به ویژه در روستاها اقدامات خوبی برای آبرسانی، برق‌رسانی و … شده است.

 همچنین صبح امروز کلنگ احداث مسحد مصلی صاحب‌الزمان (عج) پره‌سر توسط استاندار به زمین زده شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads