کد خبر: 47603 - تاریخ: یکشنبه، 30 مارس 2014 - 12:27

مراسم یوم الله ۱۲ فروردین در گیلان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسینی اراکی مراسم یوم الله ۱۲ فروردین در مسجد سلیمانداراب رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری صبح شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یوم الله 12 فروردین ماه روز وحدت ملی ایرانیان است, اظهار کرد: روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران و روز  تجلی حکومت عدال الهی و تحقق وعده حق تعالی در بذل عزت و بزرگی به مستضعفان جهان و روز استقلال طلبی ملت غیور  ایران اسلامی است.

وی افزود: 12 فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی, از رخدادهای عظم و استثنایی تاریخ معاصر در همه پرسی مردمی از شکل حکومت خود در جهان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: این روز فرخنده روز جریان یافتن خون تازه در شریان‌های هستی ایران بخشیدن جانی دوباره به پیکر اسلام و دمیدن روح امید در کالبد زمانه و نویدبخش پگاه پیروزی و غلبه حق علیه باطل است.

اشجری, یوم الله 12 فروردین ثبت برگ زرین دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت‌های استقلال طلبانه و آزادیخواهانه تاریخ بشری است که می‌توان به جراٌت, آن را بی‌نظیر در تاریخ معاصر دانست.

وی افزود: بدون تردید تاکنون هیچ رفراندمی در این سطح  با این گستردگی و اهمیت در کشور اتفاق نیفتاده است, به درستی که ملت آگاه, آزاده و فهیم ایران اسلامی در 12 فروردین 58 با راٌی قاطع “آرای” و حداکثری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهر تایید زدند و آن را در تاریخ به ثبت و ضبط رساند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تاٌکید بر منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از همه مردم ولایی استان دعوت می‌کند تا در مراسم گرامیداشت این روز شرکت کنند.

اشجری افزود: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء روز دوشنبه 11 فروردین ماه امسال در جوار مزار سدار جنگل میراز کوچک در مسجد سلیمانداراب رشت با سخنراین حجت الاسلام و المسلمین حسینی اراکی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این روز عظیم مردم انقلابی و مومن ایران اسلامی برای تحکیم ارکان انقلاب اسلامی با تصمیم قاطع و اکثریت قریب به اتفاق 98.2 درصد با راٌی آرای, وحدت ملی و یکپارچگی خود را به نمایش گذاشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه انتخاب آگاهانه مردم ایران استبداد و ظلم دو هزار و 500 ساله رژیم ستم شاهی را برچید, گفت: دوران سیاه استعمار و استبداد را به زباله دان تاریخ سپرد.

اشجری خاطرنشان کرد: این مهم همان تحقق شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است و بیانگر این واقعیت که مردم مبارز ایران, ملتی عدالتخواه و آزادی طلب هستند و هرگز اجازه دخالت در تعیین سرنوشت خود را به بیگانگان نمی‌دهند.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads