کد خبر: 47578 - تاریخ: شنبه، 29 مارس 2014 - 08:22

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی؛

حجت الاسلام صفری ملک میان به سمت امام جمعه جدید خشکبیجار منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه جدید خشکبیجار با حضور مهدوی فرماندار رشت و تامینی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی برگزار و طی آن حجت الاسلام صفری به عنوان امام جمعه جدید این بخش معرفی شد.

به گزارش خوبان: جلسه توديع و معارفه امام جمعه جديد بخش خشكبيجار در كتابخانه امير المومنين(ع) شهر خشكبيجار با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

سید عیسی مهدوی فرماندار رشت، با تبريك سال نو و تسليت ايام فاطميه گفت: در دنياي امروز، اسلام در مقابل ایدئولوژی نظام سرمایه داری صف کشیده است.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبري در هنگام تحویل سال نو گفت: فرهنگ با اهمیت تر از اقتصاد است. با ایجاد فضای مجازی دنیا کوچک تر شده است که این موضوع موجب همگرايي یک فرهنگ با دیگر فرهنگ ها مي شود.

4

مهدوی با بیان این که ما امروز در مراسم توديع و معارفه دو عالم عزيز هستيم اظهار داشت: براي هر دوي اين عزيزان آرزوی موفقیت داريم و اميدوارم تابع منويات مقام معظم رهبري باشيم تا ان شاالله بتوانيم اين انقلاب را به دست صاحب اصلي آن برسانيم.

در ادامه اين مراسم حجت الاسلام اسلامي نژاد رئيس شورای سياست گذاري ائمه جمعه استان گيلان طی سخنانی اظهار داشت: اين جلسه جلسه مباركي است چون جايگاه دين را تقویت مي كند.

9

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با بیان این که انسان از بدو تولد با مقدمه نماز آشنا مي شود گفت: نماز در كليه مراحل زندگي انسان از بدو تولد تا لحظه مرگ همراه وي مي باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: نماز جمعه نشانه ي حاكميت حكومت اسلامي است. نماز جمعه ويژگي هاي خاص باعث زدودن مفاسدی كه در وجود انسان رخنه مي كند می شود و اذکار آن باعث مي شود انسان ها به انسانيت برسند.

وی همچنین از زحمات حجت الاسلام مودب پور در طول دوره فعالیتش قدردانی و برای وی آرزوي موفقيت، سربلندي و سلامت را از خداوند متعال خواستار شد.

حجت الاسلام اسلامی نژاد با قرائت حكم حجت الاسلام محمد صفري ، به سخنان خود پایان داد.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام صفري امام جمعه جديد خشكبيجار ضمن تشکر از مسئولین بخش و به خصوص حجت الاسلام مودب پور گفت: در سايه تقوا و اخلاص مي توانيم با شناسايي ظرفيت ها و با عزم جدي و با مديريت جهادي به وظیفه خود و توصیه های مقام معظم رهبری عمل نماییم.

حجت الاسلام صفری افزود: چيزي كه مهم است اهمیت تفکر و شناساندن اين امر مهم در زندگي مي باشد.

12

در ادامه حجت الاسلام حجت الاسلام مودب پور امام جمعه سابق خشكبيجار با ابراز ارادت نسبت به مردم خشكبيجار و میهمانان اظهار داشت: باید نماز جمعه را تقویت و وحدت را حفظ نماییم.

وي با بیان این که روحاني بايد تحصيلات بالا و اطلاعات به روز داشته باشد ، گفت: مردم تشنه معارف هستند. جايگاه امامت جمعه منتصب به حضرت ولی عصر (عج) است.

امام جمعه سابق خشکبیجار ادامه داد: ممکن است امام جمعه نقص داشته باشد، اما این موضوع نبايد به جايگاه امامت جمعه خدشه وارد کند.

13

وي در پايان گفت: ان شا الله اين سنگرها حفظ شود.

در پایان اين جلسه، هر يك از مسئولين بخش به رسم ياد بودبا اهداء لوح تقدير از زحمات حجت الاسلام مودب پور تقدير نمودند.

گفتنی است؛ میهمانان ویژه این جلسه، مهدوی فرماندار رشت، حجت الاسلام والمسلمين اسلامي نژاد رئیس شوراي سياست گذاري امام جمعه استان گيلان، تامینی نماينده مردم رشت در مجلس اسلامی، يحيي پور جانشين فرمانده سپاه ناحيه مقداد رشت، شاددوست بخشدار خشکبیجار و جمعی از مسئولین بخش خشکبیجار بودند.

 

گزارش: حسین فرجاد

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط:

گزارش تصویری/ جلسه تودیع و معارفه امام جمعه جدید خشکبیجار

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads