کد خبر: 47496 - تاریخ: جمعه، 28 مارس 2014 - 10:54

در دیدار نوروزی مسئولین بخش با امام جمعه خشکبیجار؛

حجت الاسلام مودب پور: هر آمدنی، رفتنی دارد/ همچنان با شغل تبلیغ در خدمت مردم هستم/ از امام جمعه جدید به گرمی استقبال نمایید

در این دیدار نورزی، امام جمعه خشکبیجار اظهار داشت: شهر خشكبيجار صاحب مردمي ولايتمدار، مومن، همواره در خط امام و انقلاب و مطيع فرمان ولايت است که در عرصه های مختلف همچون انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر و روستاها كه اخیراً برگزار شد، حضور خود را به رخ همگان کشیدند.

به گزارش خوبان: مسئولين بخش خشكبيجار با امام جمعه بخش خشكبيجار در مسجد جامع این شهر دیدار و گفتگو نمودند.

در این ديدار نوروزي شاددوست بخشدار خشكبيجار، اثنی عشری شهردار، صفری رئيس شوراي شهر، دوستدار فرمانده حوزه مقاومت بسيج خشكبيجار و جمع دیگری از مسئولین حضور داشتند.

در ابتداي اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين مودب پور ضمن تبريك فرا رسيدن بهار طبيعت و آغاز سال 1393، به پيشگاه ملت بزرگ و سرافراز ايران و مردم ولايتمدار شهر خشكبيجار گفت: بهترين سالهاي عمر خود را دركنار مردم ولايتمدار اين شهر گذراندم .

امام جمعه خشکبیجار در ادامه اظهار داشت: شهر خشكبيجار صاحب مردمي ولايتمدار، مومن، همواره در خط امام و انقلاب و مطيع فرمان ولايت است که در عرصه های مختلف همچون انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر و روستاها كه اخیراً برگزار شد، حضور خود را به رخ همگان کشیدند.

حجت الاسلام و المسملمین مودب پور ابراز امیدواری نمود تا در آينده نیز مردم خشکبیجار با اين انديشه انقلابي در صف مقدم بمانند.

4

وی همچنین از مسئولین بخش به خصوص شاددوست بخشدار خشکبیجار درخواست نمود تا با توجه به سوابق مديريتي و تدبيری كه دارد، با سعه صدر و با گذشت، موضوعات نا به هنجار را خنثي نمايد تا اين شهر با آرامش در مسير انقلاب و رهبري گام بردارد.

وی با بیان این که هر آمدني رفتني دارد گفت: بنده هم راه دور نمي روم و با همين شغل تبلیغ همچنان در خدمت مردم هستم. هویت من از همين سفره امام حسين (ع) شکل گرفته است.

حجت الاسلام مودب پور همچنین ابراز امیدواری نمود تا شاكله خوب نماز جمعه كه در بخش خشکبیجار بنا شده همچنان پايدار بماند.

وی امام جمعه را نمادي از ولي فقيه دانست و خاطرنشان کرد: جايگاه نماز جمعه جايگاه مردان بزرگ و اولیاالله بوده است و بنده خود را لايق و شايسته آن نمي ديدم به عنوان امام جمعه شما باشم. بنده يك طلبه و روحاني هستم.

امام جمعه خشکبیجار همچنین از مسئولین تقاضا نمود تا از امام جمعه جديد به خوبي و با دلگرمی استقبال نمایند و به ایشان لطف و مرحمت نشان دهند.

حجت الاسلام مودب پور در پایان گفت: در خاتمه از درگاه ايزد منان براي همگان سالي سرشار از بركت، معنويت، سلامتي، بهرورزي و پيشرفت را خواستارم.

در ادامه این دیدار نیز هر يك از بازاريان و مسئولين بخش خشکبیجار از زحمات چندين ساله امام جمعه خشکبیجار، حجت الاسلام مودب پور قدردانی نموده و سلامتی توام با موفقیت را برای وی آرزو نمودند.

7

گفتنی است؛ مراسم تودیع و معارفه امام جمعه جدید خشکبیجار ساعت 11 امروز در سالن کتابخانه امیرالمومنین خشکبیجار برگزار می شود و طی آن حجت الاسلام محمد صفری ملک میان امام جمعه موقت چابکسر، به عنوان امام جمعه جدید خشکبیجار معرفی خواهد شد. پیش از این حجت الاسلام مودب پور به مدت سه سال امام جمعه خشکبیجار بود.

 

گزارش: مجتبی فرهنگی

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads