کد خبر: 47475 - تاریخ: چهارشنبه، 26 مارس 2014 - 14:34

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:

کاهش ۷۰ درصدی تلفات جاده‌ای در گیلان

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: با گذشت ۹ روز از اجرای طرح نوروزی سال ۹۳ شاهد کاهش ۷۰ درصدی کشته های ناشی از تصادفات جاده ای در استان گیلان هستیم .

به گزارش خوبان به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهیار رستگار اظهار کرد: پلیس راه استان با پوشش ترافیکی مناسب در ایام نوروز و اجرای طرح‌های مختلف ترافیکی شاهد کاهش چشمگیر تلفات در ایام نوروزی بوده است.

وی، افزود: استان گیلان با توجه به جاذبه های گردشگری متعدد و متنوع یکی از استان های مسافر خیز کشور می باشد و این خطه سرسبز همانند سال قبل شاهد حضور میلیونی مسافران نوروزی است.

رئیس پلیس راه گیلان گفت: برابر اعلام اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان قریب نیم میلیون خودرو طی این مدت وارد استان گیلان شده اند که حضور این تعداد وسیله نقلیه به همراه خودروهای موجود در استان حجم گسترده ای از ترافیک را به همراه داشت است که این موضوع دقت بیشتر رانندگان و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را جهت کاهش تصادفات می طلبد.

رستگار با تاکید بر تلاش حداکثری پلیس راه در ایام باقیمانده تعطیلات نوروزی و احترام بیشتر رانندگان به مقررات، ادامه روند کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده ای را از خداوند منان مسئلت کرد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads