کد خبر: 4742 - تاریخ: یکشنبه، 15 جولای 2012 - 19:23

درخواست مضحک نوری زاد از رئیس دستگاه قضا

همه مسئولین نظام را دستگیر کنید!

محمد نوری ‌زاد ، یکی از طراحان و عاملان اصلی فتنه سال88 که پیش از نامه‌هایی را خطاب به برخی از مسئولین کشور در رسانه های منتسب به جریان ضد انقلاب منتشر کرده بود ، به تازگی نامه ‌ای را خطاب به رییس قوه قضاییه نوشته و در آن ، از وی درخواست دستگیری همه مسئولین نظام جمهوری اسلامی را کرده است .

محمد نوری ‌زاد ، یکی از طراحان و عاملان اصلی فتنه سال88 که پیش از نامه‌هایی را خطاب به برخی از مسئولین کشور در رسانه های منتسب به جریان ضد انقلاب منتشر کرده بود ، به تازگی نامه ‌ای را خطاب به رییس قوه قضاییه نوشته و در آن ، از وی درخواست دستگیری همه مسئولین نظام جمهوری اسلامی را کرده است .

به گزارش خوبان به نقل از صراط ، وی که خود از متهمین اصلی براندازی در جمهوری اسلامی است ، مدتی پیش با یک مرخصی چند روزه از زندان آزاد شده و طی این چند روز کوتاه ، اقداماتی را صورت داده که روز به روز جرمش را سنگین تر می کند .

ساخت یک فیلم کوتاه بر ضد سیاست های نظام ، انتشار چندین بیانیه بر ضد جمهوری اسلامی در رسانه های فتنه، و در آخرین حرکت ارسال نامه ای به رئیس قوه قضائیه و درخواست دستگیری سران نظام از وی ، از جمله فعالیت هایی است که این عنصر فتنه طی دو هفته اخیر مشغول به انجام آنها بوده است .

نوری زاد در این نامه با توهین به برخی از سران نظام اسلامی با لحنی اهانت آمیز به مسئول قوه قضائیه نیز تاخته است و برخی افراد را در دستگاه قضا با نفوذ تر از وی معرفی کرده است .

سر زدن چنین جسارت هایی از سوی یک محکوم فتنه ، در شرایطی رخ می دهد که به دلیل رافت نظام جمهوری اسلامی وی مدتی است بیرون از زندان آزادانه دست به چنین اقدامات هتاکانه ای علیه نظام و مسئولین کشور می زند .

رویکرد هتاکانه محمد نوری زاد نسبت به مسئولین نظام جمهوری اسلامی ، که چند سالی است وی را بر سر زبان حامیان جریان اصلاحات در کشور انداخته است ، ریشه در برخی از آلودگی ها، عقده ها و جاه طلبی ها ی ناگشوده وی دارد و امروز با کمی تحمل زندان آن هم به دلیل جرمی که خود آن را مرتکب شده و هیچ کس در همراه شدن وی با جریان برانداز نقشی نداشته است ، ادبیاتی را پیش گرفته که تا چندی پیش از زبان اعضای گروهک منافقین به گوش می شنیدیم .

نوری زاده در نامه اخیر خود در حالی با کمال وقاحت از رئیس قوه قضائیه می خواهد که برخی مسئولین ارشد نظام را به دلیل نداشتن پرونده روشن مالی به دادگاه بکشاند که هنوز در رابطه با فعالیت های غیر قانونی اقتصادی وی در زمان حضورش در وزارت کشاورزی اطلاعات دقیقی در دست نیست و هنوز شائبه فساد مالی در پرونده وی موجود است .

کارگردان ورشکسته دوران اصلاحات در شرایطی امروز در ژست یک روشنفکر منتقد سیاسی بر خود لازم می داند تا با انتشار یک نامه همه مسئولین را زیر تند ترین توهین ها قرار بدهد که خود او تا چند سال پیش در چهره یک تندروی افراطی، به منتقدین خود ناسزا می گفت و هیچ انتقادی را هم بر نمی تابید .

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads