کد خبر: 47334 - تاریخ: دوشنبه، 24 مارس 2014 - 11:09

وزیر کشور؛

امکان استخدام نیرو تا ۷ یا ۸ سال آینده در دستگاه‌های دولتی وجود ندارد

وزیر کشور با بیان اینکه امکان استخدام نیرو تا ۷ یا ۸ سال آینده در دستگاه‌های دولتی وجود ندارد، گفت: باید روحیه تولید در جامعه حاکم شود و فرهنگ پشت میز نشینی را به‌کل فراموش کنیم.

به گزارش خوبان: عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه بررسی مشکلات مردم شیروان، اظهار کرد: متأسفانه در فرهنگ ما اشتغال بسیار بد جا افتاده و اکثر جوانان و خانواده‌ها علاقه زیادی به شغل‌های دولتی و استخدام در دستگاه‌های دولتی دارند که این موضوع باید تغییر کند.

وی تصریح کرد: باید روحیه تولید در جامعه حاکم شود و فرهنگ پشت میز نشینی را به‌کل فراموش کنیم.

وزیر کشور افزود: به‌دلیل زیاده‌روی دولت گذشته در استخدامی‌ها و استخدام افراد خارج از چارچوب و برنامه تا 7 یا 8 سال آینده امکان جذب نیروی جدید در دستگاه‌های دولتی وجود ندارد.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه بهترین راه برای افزایش درآمد رجوع به کارهای تولیدی است، گفت: با این شرایط مردم و مسئولان باید تلاش کنند تا به‌سمت تولیدی‌های کوچک بروند و در هر محله و هر خانه یک کارگاه تولیدی ایجاد کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم دولت به‌سمت ثبات در قیمت‌ها رفته ‌و همان‌طور که مردم خود شاهد هستند دیگر شاهد تورم 13.5درصدی که سال گذشته در این روزها شاهد آن بودیم، نیستیم.

وی اظهار کرد: دولت به فکر سرمایه‌گذار و جذب سرمایه‌گذاری است و امید دارد با برنامه‌ریزی مدونی که در حال انجام آن است بتواند حجم اشتغال را در کشور بالا ببرد.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads