کد خبر: 47308 - تاریخ: یکشنبه، 23 مارس 2014 - 21:35

استاندار گیلان:

بزرگترین عیدی من شادی مردم گیلان بخصوص کودکان است

استاندار گيلان در ديدار با كودكان تحت پوشش خيرين و بهزيستي گفت: بزرگترین عیدی من شادی مردم گیلان، بوی‍ژه کودکان و نوجوانان و توفیق در خدمت آنان بودن است.

به گزارش خوبان، استاندار گیلان در مركز شبانه روزي نگهداري دختران آدينا حضور يافت و در فضاي گرم و صميمي عيد نوروز را به اين كودكان تبريک گفت.

وي همچنين در اين ديدار عيدانه دقايقي، با كودكان به گفتگو پرداخت و هدايايي به آنان اهدا کرد.

1

محمد علی نجفی در حاشيه اين بازديد بر ضرورت حمايت از ايتام، محرومين و خانواده هاي نيازمند تاكيد كرد و گفت: در اين روزها بازار عيدي دادن و عيدي گرفتن بسيار گرم است اما بزرگترین عیدی من شادی مردم گیلان، بوی‍ژه کودکان و نوجوانان و توفیق در خدمت آنان بودن است .

وی با قدرداني از خيرين و خدمات ارزشمند مراكز نگهداري از كودكان افزود: بدون شك اين اقدامات خداپسندانه و ماندگار علاوه بر ايجاد روحيه تعاون و همدلي در جامعه، بسياري از مشكلات را از سر راه كودكان و نوجوانان برمي دارد و فرهنگ كمك به هم نوع را گسترش مي دهد.
گفتنی است، در مركز شبانه روزي نگهداري دختران آدينا كه سال 88 توسط خيرين و زيرنظر بهزيستي راه اندازي شده است، از 20 دختر 4 تا 20 ساله نگهداري مي شود.

2 3 4 5

منبع: ایسنا

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads