کد خبر: 47210 - تاریخ: چهارشنبه، 19 مارس 2014 - 09:12

شهردار لشت نشاء؛

برای فراهم آوردن شرایط و خدمات مورد نیاز شهروندان در ایام نوروز تلاش های شبانه روزی صورت گرفته است

علیرضا مسچیان شهردار لشت نشاء گفت: با توجه به مسافرخیز بودن لشت نشاء شاهد حضور تعداد زیادی مسافر در این ایام هستیم.

به گزارش خوبان: علیرضا مسچیان شهردار لشت نشاء در خصوص آخرین اقدامات شهرداری لشت نشاء برای ایام نوروز و همچنین پذیرایی از مهمانان نوروزی به خبرنگار ما گفت: با توجه به مسافرخیز بودن لشت نشاء شاهد حضور تعداد زیادی مسافر در این ایام هستیم.

وی با بیان این که شهرداری لشت نشاء به دنبال آرامش و رفاه هر چه بیشتر شهروندان و مسافرین عزیز می باشد گفت: پاک سازی معابر، بهسازی فضای سبز پارک و پیاده رو آن از جمله اقدامات شهرداری لشت نشاء در این ایام می باشد.

مسچیان با اشاره به ایجاد پارکینگ در داخل شهرداری لشت نشاء گفت: در داخل محوطه شهرداری به منظور اسکان مسافرین نوروزی و به منظور کاهش ترافیک در این ایام، پارکینگی تعبیه نموده ایم که ان شاالله در چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار لشت نشا  همچنین در خصوص آمادگی شهر لشت نشاء برای استقبال از نوروز 93 گفت: با توجه به این که میهمان نوازی لشت نشائی ها خیلی معروف هست، با وجود کمبود امکانات، مجموعه شهرداری به منظور فراهم نمودن شرایط و خدمات مورد نیاز شهروندان تلاش شبانه روزی داشته اند.

وی در پایان گفت: امیدواریم مردم از ما راضی باشند. بنده و مجموعه شهرداری لشت نشاء فرزندان این مردم هستیم که در این مجموعه گرد هم آمده ایم و تلاش مجموعه شهرداری این است که مهمان نوازی خوبی را از مسافرین و میهمانان نوروزی به عمل آوریم و اگر کوتاهی از ما دیده اند به بزرگواری خودشان ببخشند.

 

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. محمد علیدخت
     | 2014/03/20 - 11:48
    پاسخ

    سلام جناب آقای مسچیان امیدوارم سالی پر از موفقیت و سلامتی داشته باشید ممنون از اطلاع رسانی شما. باید افزود که مردم شهر لشت نشاء باید از داشتن چنین شهردار با دانش به خودشان به بالند. التماس دعا….

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads