کد خبر: 47176 - تاریخ: سه‌شنبه، 18 مارس 2014 - 22:52

نماینده مردم رشت در مجلس عنوان کرد:

باقی ماندن ۸۰ درصد بودجه متفرقه کشور در تهران

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیستم برنامه‌ریزی بودجه کشور غلط است، گفت: ۸۰ درصد بودجه متفرقه کشور در تهران باقی می‌ماند و باید با تلاش زیاد این بودجه‌ها را در زمینه توسعه ورزش و نیازهای استانی جذب کرد.

به گزارش خوبان، جبار کوچکی‌نژاد ظهر امروز در مراسم تقدیر از روسای هیئت‌های ورزشی گیلان در سالن آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک، اظهار کرد:حدود یک دوم جمعیت استان در رشت زندگی می‌کند و با جمعیت شناور شهر بیش از نصف جمعیت استان است.

وی افزود: در بعد ورزشی نیم درصد تشکیلات اداری رشت را در همه دستگاه‌های استان گم می‌کنیم، از نظر امکانات ادارای، مالی و تدارکاتی این شهرستان بسیار ضعیف‌ است انتظار داریم این اداره در صدر ادارات شهرستان‌های گیلان قرار گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آخرین شهر از نظر امکانات ورزشی هستیم در بخش خدمات‌دهی ادارات هم همین گونه است، این شهرستان همیشه عقب مانده زیرا ادارات کل در این شهر مستقر هستند و سایه مدیران کل‌ بر روی ادارات رشت وجود دارد.

کوچکی‌نژاد تصریح کرد: ورزش چیزی نیست که از دید مسئولان مقفول بماند همه حساس‌اند فقط بحث فوتبال نیست بلکه همه رشته‌های ورزشی نیازمند کمک و همراهی هستند و باید در این زمینه قدم برداریم.

وی خاطرنشان کرد: براساس قانون هیچ پروژه جدیدی ایجاد نمی‌شود و در زمان سختی قرار داریم اخیرا بودجه کشور در بحث کمک به داماش از منابع مختلف براساس رایزنی‌‌هایی که داشتیم انجام شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از تدوین برنامه شش ساله توسعه کشور خبرداد و گفت: کار تدوین آن کم کم در حال انجام و همه تلاش ما کمک به ورزش کشور است.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه سیستم برنامه‌ریزی بودجه کشور غلط است، تصریح کرد: مشکل ما هم در مجلس برنامه‌ریزی غلط در بوجه‌ای است که اعتراض خود را مطرح می‌کنیم و 80 درصد بودجه متفرقه کشور در تهران باقی‌ می‌ماند.

وی با بیان اینکه 215 هزار میلیارد تومان بودجه کشور در است، گفت: از این مقدار پنج هزار و 300 میلیارد تومان بودجه برای استان‌ها اختصاص یافته است و مابقی متمرکز بوده و شما باید تلاش کنید تا با بیان مشکلات و درخواست‌ها آنها را جذب کنید.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads