کد خبر: 46908 - تاریخ: شنبه، 15 مارس 2014 - 23:30

پس از به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی؛

ساختارشکنی صادق زیباکلام

در ادامه ساختارشکنی صادق زیباکلام، وی این بار گروهک تروریستی جیش العدل را به رسمیت شناخت.

به گزارش خوبان به نقل از جهان، صادق زیباکلام که به اتخاذ مواضع جنجالی و عجیب مشهور است، طی نامه ای رسماً گروهک تروریستی معروف به جیش العدل را به رسمیت شناخت.

گروهک جیش العدل گروهکی تروریستی است که بهمن ماه امسال پنج تن از سربازان مرزبان کشورمان را در مرز پاکستان در استان سیستان و بلوچستان ربود. این گروهک که شباهت زیادی به سازمان منافقین دارد و گفته می شود ادامه گروهک عبدالمالک ریگی و از دست ساخته های غرب است، آبان ماه امسال نیز 14 تن از مرزبانان کشورمان را به شهادت رسانده بود و تا کنون چند عملیات تروریستی بر علیه هموطنانمان اجرا کرده است.

زیباکلام که پیشتر اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی را به رسمیت می شناسد، این بار با ژستی دلسوزانه طی نامه ای به تروریست ها خواستار آزادی سربازان ایرانی شده است. او خطاب به جیش العدل، نظام جمهوری اسلامی را محکوم می کند اما حاضر به محکوم کردن تروریست ها نمی شود. زیباکلام آدم ربایی و آدم کشی تروریست های جیش العدل را در حد “خطا” و “اشتباه” پایین می آورد. (خطای شما و سایر گروه‌های رادیکال اهل سنت آن است… نیازی به نشان دادن اینکه چه میزان از این بابت اشتباه می‌کنید…)

وی در نامه خود با فراموشی جنایات فجیع جیش العدل و پس از آنکه تلویحاً به تروریست ها حق داده که دست به آدم ربایی و اعمال تروریستی بزنند، اتهامات زیادی را علیه نظام جمهوری اسلامی مطرح کرده است. ندادن مسئولیت به اهل سنت و تبعیض علیه آنها، «همه اقلیت ها در ایران مشکل دارند»، مشکلات مدنی دراویش گنابادی و مشکلات صنفی نویسندگان و روزنامه‌نگاران تنها بخش هایی از اتهامات زیباکلام علیه نظام است، گویی اقلیت های قومی و مذهبی از هیچ حقوقی در کشور برخوردار نیستند. اتهامات زیباکلام -که بارها در رسانه های ضدانقلاب و بیگانه تکرار شده- در حالی است که به گفته بزرگان اهل سنت و قومیت ها در کشور آنها در کشور از آزادی های مشروع برخوردارند و طبق قانون اساسی همه هموطنانمان در برابر قانون یکسان هستند و حتی هم اکنون تعدادی از فرمانداران و شهرداران استان سیستان و بلوچستان و برخی مناطق کشور از اهالی سنت هستند با این حال علت اصرار آقای زیباکلام بر تبعیض نمایی در نظام جمهوری اسلامی مشخص نیست.

گرچه زیباکلام در نامه خود اقدامات تروریست های جیش العدل (ترور مردم بیگناه، آدم ربایی، غارت، خرابکاری و…) را تنها یک “اشتباه” و “خطا” می داند و سعی می کند تا در شیطنتی توهین آمیز آنها را نماینده اهل سنت بنامد اما این گروهک تا کنون در سایت رسمی خود و در مواضعش بارها شدیدترین توهین ها را علیه شیعیان و حتی اهل سنت کشورمان روا داشته است همچنین اکثر بزرگان و روحانیون اهل سنت کشورمان اقدامات تروریست های جیش العدل را محکوم کرده اند.

بطور مثال عابد فتاحی، نماینده مردم ارومیه و رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی، درباره جیش‌العدل می گوید: «جیش‌العدل نه تنها اهل سنت بلکه مسلمان هم نیستند. ما نمایندگان اهل سنت از نیروهای مسلح می‌خواهیم گروهک تروریستی جیش‌العدل را حتی در خاک کشور همسایه پاکستان سرکوب و از بین ببرد. این گونه گروه‌ها که با اقدامات خود به دنبال تفرقه میان شیعه و سنی هستند، مسلمان نیستند.»

با این حال آقای زیباکلام تروریست های جیش العدل را “جوانان انقلابی” می داند و از آنها می خواهد که به “جنبش دموکراسی خواهی” در ایران بپیوندند، تروریست هایی که به شغل “آدم کشی” مشغول هستند اکنون با دعوتنامه یار نزدیک کارگزاران وارد جنبش بزرگ دموکراسی خواهی می شوند!

 

گروهک تروریستی جیش العدل

گروهک تروریستی جیش العدل تا کنون شمار زیادی از هموطنان شیعه و سنی کشورمان را به خاک و خون کشیده است

گفتنی است جنایات گروهک جیش العدل تا آنجا بر همگان روشن است که حتی بسیاری از سایت های معاند نظام و حتی سایت ویکی پدیا -که مواضع خصمانه ای بر علیه نظام داشته اند- نیز آن را تروریستی می دانند، تروریست هایی که در ادبیات استاد علوم سیاسی، “جوانان انقلابی” نامیده می شوند. نامه آقای زیباکلام با استقبال رسانه های اصلاح طلب مواجه شد.

ظلم بزرگتر صادق زیباکلام آنجاست که وی که در ماجراهایی همچون ترور دانشمندان هسته ای سکوت یا شبه سکوت را ترجیح می دهد، با آنکه آزادانه با تروریست ها نامه نگاری می کند اما باز هم در نامه خود مکرراً نظام را به انواع تهمت ها متهم کرده است. براستی اگر به گفته آقای زیباکلام در جمهوری اسلامی آزادی های مدنی و دموکراسی وجود ندارد، چگونه وی -همان طور که در نامه اش هم اعتراف کرده- در دانشگاه ها و رسانه های مختلف اجازه ابراز عقیده دارد؟

انتهای پیام/

 

 

اخبار مرتبط:

زیباکلام: اسرائیل را به رسمیت می‌شناسم/ مشکل اصلی ما نگاه ایدئولوژیک به جهان است


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads