کد خبر: 46887 - تاریخ: شنبه، 15 مارس 2014 - 21:46

در خطبه های نماز جمعه؛

امام جمعه خشکبیجار : اقتصاد مقاومتی به معنای سختگیری به مردم نیست/ تصاویر

امام جمعه خشکبیجار در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: انشاالله خداوند به ملت ما كمك كند تا از اين مشكلات سربلند بيرون بيايند.

 به گزارش خوبان: آخرين نماز جمعه شهر خشكبيجار در سال 1392، با حضور نمازگزاران خشکبیجاری و مسئولین بخش در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمين مؤدب پور امام جمعه شهر خشكبيجار در ابتدای خطبه های نماز جمعه با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) گفت: زماني فرا مي رسد كه صورت مردم، صورت آدم است ولي قلب مردم، قلب گرگ درنده خونريز و بي رحم است.

وی ادامه داد: در داستان حضرت يوسف و برادرانش، برادران آن حضرت صورت آدمي داشتند اما قلبشان همانند گرگي بي رحم بود. اما حضرت يوسف با بخشش آنها فرمود: شما حيله شيطان را خورديد.

امام جمعه خشکبیجار با اشاره به تحریم های اخیر از سوی دشمنان ایران گفت: در اين سال ها دشمنان ما فعاليت هاي زيادي كردند كه ملت ايران را از دولت اسلامي ناراضي کنند. اما ملت ما نشان دادكه زير بار حرف زور نمي رود.

خطیب نماز جمعه خشکبیجار در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: در مذاكرات هسته اي دشمنان حرف خود را می زنند و موضوع حقوق بشر در ايران را مطرح می کنند تا ملت ما را تضعيف كنند. اما ملت ما در راهپيمايي بيست و دو بهمن با حضور كوبنده نشان دادند كه فشار تحريم ها را تحمل مي كنند.

امام جمعه خشکبیجار خاطرنشان کرد: اين كشور، كشور ولايت، كشور امام عصر(عج) و كشور مقاومت است. اقتصاد مقاومتي به معني سختگيري به مردم نيست ولي آن جايي كه دولت مردان به مردم قولي دادند بايد به آن وفا كنند.

حجت الاسلام مودب پور با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب گفت: مسؤلين پيگير باشند تا تحريم ها را مهار كنند.

وی در پايان اظهار داشت: انشاالله خداوند به ملت ما كمك كند تا از اين مشكلات سربلند بيرون بيايند.

1 2 3 4 5 6

گزارش: حسین فرجاد

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

امکان نظر دادن برای این مطلب بسته شده است.

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads