کد خبر: 46802 - تاریخ: جمعه، 14 مارس 2014 - 13:33

حجت الاسلام محسن زاده؛

ملت ما برای حفظ انقلاب، هزینه های بسیاری داده است

وی با اشاره به سخنانی از مقام معظم رهبری اظهار داشت: ما به دولتمردان خود به عنوان خدمتگزاران جامعه اعتماد داریم تا از استقلال و آزادی ملت ما دفاع کنند.

به گزارش خوبان: مراسم یادواره سردار شهید علی فردی با حضور حجت الاسلام محسن زاده نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان عصر روز پنج شنبه در بقعه بسته دیم خشکبیجار برگزار شد.

حجت الاسلام محسن زاده در سخنانی، ضمن تجلیل از خانواده شهدا، اظهار داشت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای بقای اسلام و عبارت طیبه لا اله الا الله در راه اسلام فداکاری و ایثار بسیار نمودند. این خانواده ها از آبرو، مال و جان خود هزینه کردند تا اسلام و کلمه مبارک الله باقی بماند.

وی ادامه داد: 500 هزار جانباز، 230 هزار شهید و 17 هزار شهید دوران انقلاب نشان دهنده ی این مسئله مهم است.

حجت الاسلام محسن زاده تصریح کرد: ملت ما این هزینه ها را پرداخت کردند و پای این هزینه ها ایستاده اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ملت ما با پشتیبانی از ولایت فقیه و خون شهدا سه ثمره مهم و اثرگذار داشته است. این ثمره ها همان شعارهای دوران انقلابند که عبارتند از: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی.

این مقام مسئول با اشاره به جمله ای از امام خمینی (ره) اظهار داشت: حفظ انقلاب اسلامی از اهم واجبات الهی است. قبل از انقلاب اسلامی، آمریکایی های ظالم در کشورما، مال مردم را چپاول می نمودند. این امر نشان دهنده ی خواری کشور ما در گذشته بود.

وی یادآور شد: مردم ما پشت امام خود حرکت کردند و با تکیه بر قرآن، از استقلال و آزادی خود پاسداری نمودند.

19

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با مقایسه آزادی در دوران قبل و بعد از انقلاب اظهار داشت: آزادی دوران شاهنشاهی، آزادی پر از فساد و حیوانی بود. اما ملت ما برای نابودی این آزادی شتافتند.

محسن زاده تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک ثمره مهم دیگر یعنی آزادی حقیقی را به انسان ها نشان داد. دولت های گوناگونی که در سی و پنج سال بعد از انقلاب روی کار آمدند، همگی به دنبال حفظ این آثار گران بها یعنی استقلال و آزادی بودند. این عوامل باعث شد که انقلاب اسلامی ما به عنوان یک الگو در جوامع اسلامی مطرح باشد.

وی در پایان با اشاره به سخنانی از مقام معظم رهبری اظهار داشت: ما به دولتمردان خود به عنوان خدمتگزاران جامعه اعتماد داریم تا از استقلال و آزادی ملت ما دفاع کنند.

 

گزارش: میلاد ولایتی

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط:

مراسم بزرگداشت سردار شهید علی فردی در بقعه بسته دیم خشکبیجار/ تصاویر


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads