کد خبر: 46687 - تاریخ: چهارشنبه، 12 مارس 2014 - 10:39

توهین به مردم به بهانه فروش معراجی ها

پرفروش شدن فیلم «معراجی‌ها»، آن هم در زمانی که فصل مرده سینما محسوب می‌شود، باعث عصبانیت جریان شبه‌روشنفکری شده است. اما اتفاق عجیب این است که این طیف در رسانه‌های خود به جای نقد این فیلم، به مردم توهین می کنند!

به گزارش خوبان به نقل از کیهان، فیلم جدید مسعود ده نمکی با نام «معراجی‌ها» با وجود نقاط ضعفش اما فصل مرده اکران ماه اسفند را زنده کرده و بازگشایی یک سینمای تعطیل شده را هم موجب شده است. این فیلم دفاع مقدسی هم اکنون در تهران و شهرستان‌ها به فروش بیش از یک میلیارد تومان دست یافته و پیش بینی می‌شود که این فروش تا پایان سال به دو میلیارد تومان هم برسد.
اما واکنش جریان شبه‌روشنفکری هم به فروش خوب «معراجی‌ها» در نوع خودش جای تأمل دارد. قلم به دست‌هایی که معمولا دم از حق انتخاب و آزادی مردم در انتخاب محصولات فرهنگی می‌زنند، این روزها در فضای مجازی به جای نقد فیلم «معراجی‌ها» به مخاطب‌های این فیلم فحاشی می‌کنند. امیرحسین علم الهدی، از طرفداران سینمای روشنفکری و از مسئولین سینمایی حوزه هنری(!) هم در صفحه مجازی خود استقبال از فیلم‌های ده نمکی را نتیجه بلاهت فرهنگ عوام دانسته است!
برخی از این رسانه‌ها در گزارش‌های مبهمی مدعی شده‌اند که مدارس، دانش آموزان را با اتوبوس به دیدن این فیلم می برند!

پوستر-فیلم-معراجی-ها

 

انتهای پیام/114


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads