کد خبر: 46645 - تاریخ: سه‌شنبه، 11 مارس 2014 - 18:07

در جلسه ستاد بزرگداشت روز شهدا در بخشداری خمام؛

حجت الاسلام عاشوری: خانواده شهدا چشم و چراغ ملتند و باید برای همیشه مورد تجلیل ملت قرار بگیرند

امام جمعه خمام گرامیداشت یاد شهدا را نشانه تجلیل از مقام شهادت دانست و خاطر نشان کرد: این مقام، مقامی است که همه انبیا و اولیا آرزوی رسیدن به آن را داشتند.

به گزارش خوبان: جلسه بزرگداشت روز شهدا صبح امروز در بخشداری خمام برگزار شد.

حجت الاسلام عاشوری امام جمعه بخش خمام با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: همه عزت و احترام و استقلالی که کشور ما امروزه از آن برخوردار است، مرهون شهدای گرانقدر ماست.

وی ادامه داد: 22 اسفند ماه به مناسبت سالروز صدور فرمان امام راحل مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران، روز گرامی داشت شهدا نامگذاری شده است.

امام جمعه خمام گرامیداشت یاد شهدا را نشانه تجلیل از مقام شهادت دانست و خاطر نشان کرد: این مقام، مقامی است که همه انبیا و اولیا آرزوی رسیدن به آن را داشته اند.

حجت الاسلام عاشوری

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به مقام والای شهید گفت: شهدا سعادتمندان جامعه بشری هستند و از سوی خداوند تبارک و تعالی مقام شفاعت را دارند و در دنیا و آخرت آبرومندند.

امام جمعه بخش خمام خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت خواند و تصریح کرد: باید برای همیشه خانواده شهدا مورد تجلیل ملت قرار گیرند.

حجت الاسلام عاشوری در ادامه، با اشاره به لزوم آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهدا گفت: این روز بهانه ای برای یادآوری مقام شهادت و جایگاه شهداست که الگوهای عینی در جامعه ما هستند. جوانان ما باید هر چه بیشتر با فرهنگ شهادت آشنا باشند تا در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان مصون باشند.

امام جمعه خمام در پایان خاطرنشان کرد: اسلام و مقام شهادت هدیه ای بزرگ از سوی خداوند برای بشر است که توسط انبیا در اختیارشان قرار گرفته است. خداوند همه ما را قدردان شهدا و پاسدار اهداف آن ها قرار دهد و فردای قیامت با آنان محشور بگرداند.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط:

جلسه هماهنگی بزرگداشت روز شهدا در بخشداری خمام/ گزارش تصویری

شهدا فرهنگ ایثار را در جامعه نهادینه کردند


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads