کد خبر: 46589 - تاریخ: دوشنبه، 10 مارس 2014 - 20:24

در گفتگوی تفصیلی با خوبان خبر؛

شهردار خمام: معدوم نمودن سگ های ولگرد بر طبق قانون و با هماهنگی کامل محیط زیست بود/ همه چیز برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده است

شهردار خمام در خصوص معدوم نمودن 19 قلاده سگ هار توسط شهرداری گفت: این کار با هماهنگی با اداره محیط زیست و طبق بند 15 ماده 55 قانون شهرداری برای جلوگیری از انتقال بیماری بین انسان و حیوان، صورت پذیرفته است.

به گزارش خوبان: شهردار خمام در گفتگو با خوبان خبر در خصوص اقدامات شهرداری خمام برای رفاه حال مسافرین و شهروندان خمامی، در ایام نوروز گفت: پاکسازی مبادی ورودی و خروجی، نصب بنر خوشامدگویی به میهمانان در ورودی و خروجی شهر و نصب بنر هفت سین از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: در محل آتش نشانی سابق، پارکینیگی به صورت رایگان در اختیار مردم و مسافران برای پارک ماشین هایشان در این ایام قرار خواهد گرفت.

شهردار در خصوص مکان نصب چادرهای مسافرین در داخل شهر خمام گفت: در محل یک شنبه بازار خمام، کمپینگی را در نظر گرفته ایم تا مسافران چادرهای خود را به غیر از روز یک شنبه در این محل نصب نمایند.

وی با اشاره به آمادگی ستاد تسهیلات نوروزی شهر خمام در ایام نوروز گفت: ستاد تسهیلات نوروزی در شهرداری مستقر است و همه روزه در دو نوبت صبح و عصر آماده ارائه خدمت به میهمانان می باشد.

پورهادی ، بازپیرایی پارک های آفتاب و سردار جنگل خمام، نصب سطل های زباله جدید از جنس پلی اتیلن با اعتبار حدود 5 میلیون تومان، نصب 50 سطل زباله مکانیزه در سرتاسر شهر با اعتبار بالغ بر10 میلیون تومان و بازسازی آب نمای پارک آفتاب خمام با اعتباری بالغ بر 4 میلیون تومان را از دیگر برنامه های شهرداری خمام اعلام نمود.

شهردار خمام

وی افزود: گلکاری میادین، خیابان ها و بلوارهای داخل شهر اعم از خیابان های معلم، پاسداران، شهید بهشتی و امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر 8 میلیون تومان و رنگ آمیزی مبلمان شهر و نظافت شهر نیز برای این ایام اختصاص داده شده است.

پورهادی از آمادگی 5 مدرسه در ایام نوروز برای اسکان مسافرین در خمام خبر داد و گفت: شماره تلفن4223211-0132 آماده پاسخگویی به مشکلات شهروندان و مسافرین گرامی می باشد.

شهردار خمام در خصوص طراحی میدان پست در بلوار معلم خمام گفت: این میدان را به شکل آزمایشی طراحی نمودیم اما این شکل میدان جوابگو نبوده  و طراحی آن در شکل فعلی منجر به افزایش بار ترافیکی می شود. بنابراین بهتر است میدان به شکل بیضی طراحی شود.

پورهادی ابراز امیدواری نمود تا پیش از شروع تعطیلات نوروزی میدان پست به شکل جدید خود طراحی شود.

اخیرا شهرداری خمام اقدام به معدوم نمودن 19 قلاده سگ هار نموده است. گویا این قضیه حواشی را با خود به همراه داشته است. شهردار خمام در این خصوص گفت: با هماهنگی با اداره محیط زیست و طبق بند 15 ماده 55 قانون شهرداری برای جلوگیری از انتقال بیماری بین انسان و حیوان، اقدام به انجام این کار نمودیم.

وی ادامه داد: در طول یک سال و نیم گذشته شهروندان درخواست های متعددی برای معدوم نمودن این سگ ها از شهرداری داشتند. ولی شهرداری این کار نمی کرد تا این که فشارها از جانب شهروندان زیاد شد و ما اقدام به معدوم نمودن این سگ ها نمودیم.

شهردار افزود: هم اکنون حدود 50-60 سگ ولگرد در سطح شهر پرسه می زنند که البته ناقل بیماری بودن برای این سگ ها تشخیص داده نشده است.

وی در خصوص برخی شایعات مبنی بر امکان بیهوش نمودن این سگ ها گفت: داروی بیهوشی بر روی این سگ ها بر اثر عوامل مختلف تنها 10 دقیقه موثر است و چون نگهداری از آن ها نیازمند مکان مخصوصی است، شهرداری خمام این مکان را در اختیار ندارد. لذا مجبور شدیم آن ها را معدوم کنیم.

شهردار خمام در خصوص وضعیت کوچه ثبت احوال خمام نیز به خبرنگار ما گفت: ان شا الله قصد داریم در سال 1393 این کوچه را آسفالت نموده و آن را نامگذاری نماییم.

 

انتهای پیام/

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. ازساکنین
     | 2014/03/11 - 08:48
    پاسخ
    0
    -2

    باسلام وخسته نباشید به اقای شهردار محترم به استحضار میرساند کوچه یاس روبه روی ایستگاه خمام وخشکبیجار به علت کنده کاری آسفالت وتخریب کوچه های خاکی ان مشکلات فراوانی را برای ساکنین ایجاد کرده است لذا خواهشمندیم در سایه مدیریت وتجارب ارزنده تان با بازدید کوچه مذکور مشکل فوق را بر طرف نمائید . دعا گویتان ساکنین

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads