کد خبر: 46536 - تاریخ: دوشنبه، 10 مارس 2014 - 00:48

تصاویر/ وضعیت نامناسب کوچه ثبت احوال خمام

با توجه به آسفالت نبودن این کوچه، با شروع هر بارندگی مشکلات زیادی برای عبور و مرور شهروندانی که قصد ورود به این کوچه را دارند به وجود می آید.

به گزارش خوبان: کوچه منتهی به اداره ثبت احوال و استخر شنای شهرداری خمام از نبود آسفالت رنج می برد.

به دلیل آسفالت نبودن این کوچه با شروع هر بارندگی، مشکلاتی را برای عابران پیاده که قصد ورود به این کوچه را دارند به وجود می آورد.

تصاویر زیر در این زمینه کاملاً گویاست…

با خبر شدیم که شهرداری خمام در آینده نزدیک قصد آسفالت نمودن این کوچه را دارد. امیدواریم با انجام این کار، مشکلات فعلی برطرف گردد.

1 2 3 4 5

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. ناشناس
     | 2014/03/10 - 20:37
    پاسخ
    +2
    0

    ممنون از پیگیری شما.اما بهتر بود به کوچه ها و خیابان های پر ترافیک تر شهر هم اشاره می کردید.برای مثال خیابان رازی (لب رودخانه)به نوعی کمربندی فرعی شهر می باشد که بی نهایت در مواقع ترافیک داخل شهری مفید واقع می گردد.متاسفانه سالهاست که به حال خود رها شده.همانطور که می دانید،در این خیابان ساخت و سازهای متعددی درحال اجراست.بابت هر پایان کار هم مبالغ هنگفتی از پیمانکاران و بساز بفروشها برای عوارض تخریب و بازسازی آسفالت کوچه دریافت می گردد.برای مثال پیمانکار ساختمانی که بنده در این کوچه خریداری کرده ام، اعلام کرد که چندین ملیون بابت این مورد پرداخت کرده ام(طبیعی است که حتما” این مبلغ را پرداخته وگرنه پایانه کار نمی گرفت).حال چرا شهرداری این مبالغ را برای اصلاح و بازسازی همان معابر خرج نمی کند، جای بررسی دارد.مجددا تاکید می کنم که این خیابان ؛ در حقیقت یک شریان حیاتی شهر است و صرفا” خیر و خاصیت آن به اهالی و ساکنین این خیابان نمی رسد.البته ما برای رفاه حال خودمان و همسایه ها، و با بودجه خودمان (کاملا” شخصی) اقدام به شن ریزی بخش هایی از کوچه کردیم.مگر ما چقدر توان داریم؟
    استدعا می کنم که مسئول محترم در رابطه با آسفالت(ونه لکه گیری سطحی)این خیابان اقدام عاجل کند.کوچه ثبت تازه تاسیس است و خیلی وضعیت آن عجیب نیست.اما خیابان رازی از خیابانهای اولیه شهر محسوب می گردد.ممنون.

  2. آینده نگر
     | 2014/03/11 - 17:16
    پاسخ

    ان شاالله بعد این که آسفالت شد، کیفیتش مناسب باشه تا بعد از یکی دو سال دوباره مجبور نشن روکشش کنن.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads