کد خبر: 46475 - تاریخ: شنبه، 8 مارس 2014 - 23:22

دبیر هیئت کشتی خمام خبر داد؛

کشتی گیر نوجوان خمامی فردا برای راهیابی به تیم ملی کشتی آزاد بر روی تشک می رود

مهیار صفری در این خصوص گفت: سید رضا موسوی پس از برنده شدن در رقابت با کشتی گیر رودباری، در وزن 85کیلوگرم ، 20 و 22 اسفند ماه برای مسابقه انتخابی تیم ملی به تهران اعزام می شود.

به گزارش خوبان: کشتی گیر نوجوان خمامی فردا در مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد رقابت می کند.

مهیار صفری دبیر هیئت کشتی خمام ضمن اعلام خبر فوق گفت: سید رضا موسوی در وزن 85 کیلوگرم پس از برنده شدن در رقابت با کشتی گیر رودباری، 20 و 22 اسفند ماه برای مسابقه انتخابی تیم ملی به تهران اعزام می شود.

به گفته صفری، پس از جواد رهبر، سید رضا موسوی در صورت برنده شدن، دومین کشتی گیر خمامی است که در سال جاری به تیم ملی راه می یابد.

وی در خصوص پتانیسل کشتی خمام برای دعوت شدن دیگر کشتی گیران خمامی به تیم ملی گفت: بچه ها به دامنه تیم ملی رسیده اند و این عزم در آن ها دیده می شود. چون تا پیش از این بچه ها به سومی استان هم راضی بودند. اعتماد به نفس موجود در بچه ها آن ها را به این جا رسانده است.

سرپرست هیئت کشتی خمام ادامه داد: خوشبختانه پس از انتخاب آقای خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون کشتی، به جوانان بهای بیشتری داده می شود و این زمینه را برای رشد هر چه بیشتر ورزشکاران مهیا می کند.

صفری با اشاره به حضور موسوی در مسابقات کشتی نونهالان کشور در خرمشهر در سال 90 گفت: او در این مسابقه رقابت خوبی نکرد و به خاطر نبود اعتماد به نفس نتوانست موفق شود. او الان از همین تجربه استفاده کرده و می خواهد در این رقابت ها برنده شود.

به گفته صفری، سید رضا موسوی تا کنون، 2 مدال برنز و نقره در کشتی نونهالان و 2 مدال نقره و برنز در کشتی نوجوانان به دست آورده است.

وی در پایان گفت: در صورت برنده شدن این ورزشکار ، جشن باشکوهی در خمام برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ وی هم اکنون عضو تیم کشتی رودبار است.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads