کد خبر: 46086 - تاریخ: دوشنبه، 3 مارس 2014 - 12:32

به منظور تعامل بیشتر مسئولین و مردم خشکبیجار؛

جلسه مسئولین بخش خشکبیجار با خیرین خشکبیجاری برگزار شد + تصاویر

جلسه مسئولین بخش خشکبیجار با خیرین و بازاریان این بخش صبح روز یک شنبه در دفتر شورای شهر خشکبیجار برگزار شد.

به گزارش خوبان: جلسه مسئولین بخش خشکبیجار با خیرین بخش، صبح روز یک شنبه در محل دفتر شورای شهر خشکبیجار برگزار شد.

شورای شهر خشکبیجار در مدت 6 ماه از آغاز به کار خود، به منظور ارتباط بیشتر با مردم خشکبیجار و آشنایی با مشکلات ایشان، تصمیم به برگزاری جلسات مختلف با حضور اقشار و اصناف خشکبیجاری گرفته است.

در این راستا روز گذشته، جمعی از خیرین بخش با دعوت شورای شهر خشکبیجار با حضور در دفتر شورا، مسائل و مشکلات خود را بازگو نمودند.

حمید صفری رئیس شورای شهر خشکبیجار در ابتدای این جلسه ابراز امیدواری کرد تا با جمع آوری ایده های مختلف بتوانیم شهرمان را آبادتر نماییم.

وی با اشاره به عدم استقرار برخی ادارات در بخش خشکبیجار گفت: این موضوع هزینه های زیادی را برای بخشداری و شهرداری خشکبیجار در بر دارد.

صفری همچنین از آمادگی بخش برای استقرار سازمان ثبت اسناد و تامین اجتماعی در این بخش خبر داده و یادآور شد: انشا الله با کمک شما دوستان بتوانیم هر چه زودتر به این درخواست جامه عمل بپوشانیم.

حمید صفری ضمن دعوت از خیرین برای کمک به عمران شهر اظهار داشت: مبادا کاری انجام دهیم که فرزندان و آیندگان ما عملکردمان را زیر سوال ببرند.

 رئیس شورای شهر خشکبیجار در ادامه گفت: از زمان تاسیس بخشداري خشكبيجار در بهمن ماه 74 ،این بخش تا كنون شاهد بخشدارهاي خوب و با تعهدي بوده که هميشه پيگير استقرار ادارات در آن بوده اند.

وی با اشاره به فعالیت های شهرداری خشکبیجار در ایام منتهی به نوروز 93 گفت: از پانزدهم اسفند ماه شن ريزي در معابر و آسفالت بعضي از كوچه هايي كه از بارش برف آسیب دیده اند را آغاز می کنیم.

این مقام مسئول کوچک نمودن میدان نوشادل و قرار دادن آب نما در آن را از دیگر برنامه های شهرداری در این ایام عنوان نمود و گفت: همچنین بلوار بوعلی را تا خیابان منتهی به ساحل امتداد خواهیم داد.

در ادامه حجت الاسلام مودب پور، امام جمعه بخش خشكبيجار نیز طی سخنانی اظهار داشت: شهر خشكبيجار نبايد از بخش هاي ديگر و همجوار خود عقب بماند. چرا كه بخش هاي همجوار ما سالهاست كه از اين ادرات  بهره مند هستند و حال آن که اين بخش از این نعمت محروم مي باشد.

وی همچنین ابراز امیدواری نمود تا در آینده نزدیک با کمک خیرین و بازاریان این مشکلات برطرف شود.

حجت الاسلام مودب پور در پایان گفت: شما در اين امر بسيار موفق بوده ايد؛ از جمله تاسيس دانشگاه پيام نور كه با كمك شما عزيزان بنا شده و تا به امروز از شهرهاي ديگر پذيراي دانشجو مي باشد. و اميدوارم به كمك شما بازاريان وخيرين بتوانيم براي آبادسازي اين شهر گامي برداريم.

گفتنی است؛ در این جلسه علی شاددوست بخشدار خشکبیجار نیز حضور داشت.

SAM_0002 SAM_0005 SAM_0007 SAM_0009 SAM_0011

گزارش: مجتبی فرهنگی

انتهای پیام/97

 

اخبار مرتبط:

سرمایه گذاران شهر خشکبیجار با شهردار و اعضای شورای شهر به گفتگو نشستند/ تصاویر


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads