کد خبر: 46070 - تاریخ: یکشنبه، 2 مارس 2014 - 17:00

توسط پلیس گیلان؛

راز جسد سوخته در جنگل رشت کشف شد

راز جسد سوخته در حاشیه جنگل یکی از بخش‌های شهرستان رشت توسط پلیس گیلان کشف و همسر 21 ساله مقتول دستگیر شد.

به گزارش خوبان به نقل از پلیس گیلان، مدتی پیش کشف جسد سوخته‌ای در کنار یک دستگاه موتورسیکلت و تکه طناب سوخته‌ای در مناطق جنگلی یکی از بخش‌های شهرستان رشت در 23 آذر سال جاری به پلیس آگاهی گزارش شد.

بررسی‌های کارآگاهان نشان می‌داد که متوفی بعد از ضربه یک جسم سخت به سر به قتل رسیده و پس از حمل به این منطقه به آتش کشیده شده است.

کارآگاهان آگاهی در تحقیقات پلیسی و بررسی موتورسیکلت کشف شده پی به هویت مقتول برده و با دریافت مجوز قضایی ضمن ورود به منزل مقتول، در بررسی‌های اولیه متوجه شستشوی نابه‌هنگام لوازم منزل مانند فرش، روفرشی، پتو و… با توجه به وضعیت نامساعد جوی شدند.

کارآگاهان آگاهی در بررسی‌های خود تکه دیگری از طناب کشف شده در صحنه جرم را در منزل مقتول کشف کردند و با توجه به اظهارات ضد و نقیض همسر مقتول درباره شستشوی نا به هنگام لوازم منزل به وی مشکوک شدند و او را دستگیر کردند.

همسر 21 ساله مقتول که درصدد گمراه کردن سیر تحقیقات پلیس برآمده بود با ارائه شواهد و مدارک پلیس لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش با انگیزه اختلافات خانوادگی با یک میله آهنی و حمل آن با همدستی فردی 23 ساله و به آتش کشیدن آن در جنگل اعتراف کرد.

همدست متهمه نیز در عملیاتی غافلگیرانه توسط کارآگاهان آگاهی دستگیر و پس از اعتراف به بزه انتسابی متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads