کد خبر: 46050 - تاریخ: یکشنبه، 2 مارس 2014 - 10:33

11 اسفندماه آغاز می شود؛

پیش فروش اینترنتی بلیط های نوروزی در گیلان همزمان با سراسر کشور

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گیلان از آغاز پیش فروش اینترنتی بلیط های نوروزی در گیلان، همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خوبان، سبحان الله علیپور در نشست هماهنگی ستاد نوروزی اداره کل حمل و نقل و پایانه های گیلان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور پیش فروش اینترنتی بلیط های نوروزی از 11 اسفندماه در استان آغاز می شود.

وی افزود: پیش فروش بلیط های مسافری از 11 اسفند ماه به صورت اینترنتی صورت می گیرد و هم استانی ها می توانند از طریق مراجعه به درگاههای فروش بلیط اینترنتی استان به آدرس www.gilanmosafer.ir و کشوری www.payaneh.ir نسبت به تهیه بلیط به مقاصد مدنظر اقدام کنند.

علیپور با بیان اینکه لینک سایت های مذکور در سایت اداره کل حمل و نقل و پایانه های گیلان به آدرس www.gilan.rmto.ir نیز قابل دسترس است، اضافه کرد: از 18 اسفند نیز هموطنان می توانند بلیط های نوروزی را به صورت حضوری و از طریق پایانه های عمومی، دفاتر فروش بلیط در سطح شهر تهیه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: 111 شرکت حمل و نقل مسافر استان گیلان با بیش از 3 هزار و 100 دستگاه وسیله نقلیه آماده ارائه خدمات به مسافرین نوروزی هستند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال مسافرین نوروزی ضمن نظارت بر عملکرد شرکتها و موسسات حمل و نقل مسافری با تشکیل ستاد جابجایی مسافرین نوروزی آماده ارائه خدمت به هموطنان است.

علیپور تصریح کرد: در طرح جابجایی مسافرین نوروزی در سال گذشته بالغ بر 350 هزار مسافر توسط ناوگان عمومی استان جابجا شدند.

وی اظهار امیدواری کرد با رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان شاهد کمترین موارد بروز حوادث رانندگی در طول ایام نوروزی سال جاری باشیم.

علیپور از هموطنانی که طی این ایام قصد سفر به مناطق مختلف را دارند خواست با برنامه ریزی برای سفر و تهیه بلیط از مراجعه ناگهانی و بدون برنامه به پایانه های مسافری خودداری کرده و با این کار دست اندکاران حمل و نقل استان را در خصوص پیش بینی ناوگان مورد نیاز و تامین آن یاری کنند.

گفتنی است، در طول ایام نوروز ستاد مستفر در اداره کل حمل و نقل و پایانه های گیلان با شماره تماس 7220154، کانون انجمنهای صنفی حمل و نقل مسافر با شماره تلفن 2229112 و سامانه پیام کوتاه اداره کل به شماره 20000141 و نیز نمایندگان اداره کل مستقر در پایانه های مسافربری استان آماده دریافت نظرات هموطنان و رسیدگی به شکایات هستند.

منبع: ایسنا
انتهاي پیام/139


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads