کد خبر: 46040 - تاریخ: شنبه، 1 مارس 2014 - 23:39

فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد؛

نامگذاری بلواری به نام شهید فاتحی در خشکبیجار

سردار هامون محمدی با اشاره به سجایای اخلاقی شهید فاتحی گفت: سجایای اخلاقی اين شهيد بزرگوار در جبهه هميشه زبانزد خاص و عام بود و با تصميم گيرهاي درست خود در عمليات ها موجب پيروزي در ميدان های جنگ مي شد.

به گزارش خوبان: سردار هامون محمدي فرمانده سپاه قدس گیلان در بیست و ششمین سالگرد شهادت سردار شهید بهمن فاتحی گفت: شهید فاتحی علی رغم سن كمي كه داشت با جديت در عمل و جسارت در تصميم گيري به موقع، سختي كار در عمليات ها آن را به آساني تبديل مي كرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به رشادتها سجایای اخلاقی این شهید والامقام اظهار داشت: سجایای اخلاقی اين شهيد بزرگوار در جبهه هميشه زبانزد خاص و عام بود و ایشان با تصميم گيرهاي به موقع خود در عمليات ها موجب پيروزي در ميدان های جنگ مي شد.

وی با تقدیر از برگزاري این یادواره گفت: با برگزاري چنين يادواره هايي ياد و خاطره شهدا زنده خواهد ماند . ان شا الله ما ادامه دهنده راه شهيدان گلگون كفن انقلاب و امام شهدا باشيم .

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین قول مساعد داد تا با هماهنگی استانداری، بلواري به نام شهيد بهمن فاتحي در خشکبیجار نامگذاري شود.

SAM_0185

 

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط:

بیست و ششمین سالگرد شهادت سردار شهید بهمن فاتحی در خشکبیجار برگزار شد+ تصاویر

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads