کد خبر: 45876 - تاریخ: چهارشنبه، 26 فوریه 2014 - 19:58

مدیرعامل جامعه هتل‌داران گیلان:

هزار و 133 واحد اقامتی در گیلان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

مدیرعامل جامعه هتل‌داران گیلان گفت: هتل داران در ایام نوروز هیچگونه افزایش نرخی ندارند البته نرخ ها با توجه به امکانات و ستاره هتل متغیر است.

به گزارش خوبان، جواد عباسی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آمادگی اماکن اقامتی جهت اسکان مسافران نوروزی اظهار کرد: هزار و 133 واحد اماکن اقامتی نظیر هتل، هتل آپارتمان و مجتمع گردشگری در استان گیلان داریم که دارای 6 هزار و 53 باب انواع اتاق با 17 هزار و 780 تخت می باشند، جهت پذیرایی از گردشگران در ایام تعطیلات نوروز آماده شده است.

وی با اشاره به اماکن پذیرایی، افزود: 189 واحد پذیرایی و سفره خانه سنتی با 6 هزار صندلی آماده ارائه خدمات می باشد، همچنین 55 دفتر خدمات مسافرتی نیز با تهیه پکیچ های متنوع گردشگری آماده برگزاری تورهای گردشگری به نقاط مختلف استان هستند.

مدیرعامل جامعه هتل‌داران گیلان با اشاره به حمایت از سفرهای نوروزی گفت: مجمع صنفی تاسیسات گردشگری استان تصمیم گرفتند در ایام نوروز هیچگونه افزایش نرخی نداشته باشند البته نرخ ها با توجه به امکانات و ستاره هتل متغیر است.

عباسی با بیان اینکه جهت تسهیل دسترسی مسافران به آدرس اماکن اقامتی مورد نیاز، بانک اطلاعاتی تهیه و تدوین شده است، تصریح کرد: در سه مرکز ورودی استان در شهرهای رودبار، آستارا و رشت تعدادی ایستگاه های اطلاع رسانی در نظر گرفته شده است و کارشناسان گردشگری در این مراکز به راهنمایی مسافران می پردازند.

وی با اشاره به اینکه صنف تاسیسات گردشگری بر کیفیت ارائه خدمات و قیمت ها نظارت می کند، ادامه داد: علاوه بر این راهنمایان بومی و متخصصین امور گردشگری نیز در داخل شهرها جهت بازدید مسافران از جاذبه های گردشگری نقاط مختلف مسافران را راهنمایی می نمایند.

نماینده مجمع صنفی تاسیسات گردشگری گیلان بااشاره به اینکه بین رضایت و حضور مجدد گردشگران ارتباط مستقیمی وجود دارد، تصریح کرد: هرچه رضایت گردشگر بیشتر باشد، جذب گردشگر بیشتر است، در نتیجه در ماندگاری و تکرار سفر موثر خواهد بود.

مدیرعامل جامعه هتل‌داران گیلان گفت: صنف جامعه هتل داران گیلان در نظر دارد در این حوزه یک سری خدمات مشاوره ای به سرمایه گذارانی که مایل به سرمایه گذاری در زمینه گردشگری هستند، بدهد لذا سرمایه گذاران می توانند بنابه تمایل خود با مراجعه به دبیرخانه صنف از خدمات مشاوره ای کارشناسان ما استفاده کنند.

وی گفت: در حال حاضر حضور برخی سرمایه گذاران در استان به صورت نا آگاهانه و بر اساس برداشت درونی بدون مطالعه قبلی و مشاوره صورت می گیرد؛ که پس از بهره برداری با مشکلات عمده ای مواجه می شوند که این عامل هزینه تولید را افزایش می دهد که هدف از ارائه چنین مشاوره ای، کاهش هزینه تولید و توجیه اقتصادی گردشگری است.

گفتنی است، مجمع صنفی تاسیسات گردشگری گیلان متشکل از جامعه هتل داران گیلان، جامعه دفاتر خدمات مسافرتی، جامعه مهمان پذیر داران، ویلاداران و مجتمع داران است.

انتهاي پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads