کد خبر: 45714 - تاریخ: سه‌شنبه، 25 فوریه 2014 - 09:39

با حضور در منزل برادر شهید موسوی خمامی؛

دیدار اعضای شورای شهر و شهردار خمام با خانواده شهید موسوی خمامی/ تصاویر

اعضای شورای شهر و شهردار خمام عصر روز گذشته با حضور در منزل برادر شهید سید حسین موسوی خمامی، از خانواده این شهید بزرگوار بازدید نمودند.

به گزارش خوبان: اعضای شورای شهر و شهردار خمام عصر روز گذشته با حضور در منزل برادر شهید سید حسین موسوی خمامی، از خانواده این شهید بزرگوار بازدید نمودند.

در این دیدار، علیرضا پورهادی شهردار خمام، سید مجتبی حسینی نسب رئیس شورای شهر خمام، جلیل غیاثی و اسماعیل احمدنیا اعضای شورای شهر و احمد نوزاد از پرسنل شهرداری خمام حضور داشتند.

جلیل غیاثی در ابتدای این دیدار ضمن تجلیل از مقام شهدا اظهار داشت: شهدا با علم به این که، حیات دنیوی شان باقی نمانده، به سمت شهادت حرکت نمودند و به واسطه حضور این عزیزان است که ما هم اکنون در اینجا هستیم.

سخنگوی شورای شهر خمام با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران هراس به دل دشمنان ما و قدرت های جهانی انداخته است. والا ما هم وضعیتی همچون افغانستان داشتیم.

وی خانواده شهدا را صاحبان این نظام دانست و ابراز امیدواری نمود تا ما بتوانیم این جایگاه را حفظ نماییم.

غیاثی در پایان گفت: امیدوارم با استعانت از قرآن کریم، ما هم بتوانیم فرزند خلفی برای این نظام باشیم.

در ادامه، سید حسن موسوی برادر شهید بزرگوار موسوی به ذکر خاطراتی از شهید پرداخت.

وی گفت: شب قبل از شهادت برادرم، مادرم در خواب دیدند که سید حسین به شهادت رسیده است. وقتی روز بعد من این موضوع را از سپاه جویا شدم، آن ها نیز تایید کردند و گفتند برادر شما شهید شده و پیکر پاکش هم اکنون در بیمارستان رازی است.

برادر شهید موسوی در ادامه اظهار داشت: ما همگی زیر ذره بین هستیم. خصوصاً مسئولین شهری. پس سعی کنیم بیشتر رعایت کنیم.

وی در پایان گفت: همیشه گفته ام که اگر من تخلفی مرتکب شدم باید دو بار مجازات شدم. چون منتسب به این نظام هستم.

اسماعیل احمدنیا عضو دیگر شورای شهر خمام نیز ضمن ذکر خاطره ای از دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ما هر چه داریم از شهداست. هیچ شهیدی نگفت که من برای امور دنیوی به جبهه می روم. همه گفتند که پشتیبان ولایت فقیه باشید و حقیقتاً ما امروز هر چه داریم از خانواده شهدا داریم. امنیتی که داریم و ان شا الله در آخرت شرمنده شهدا نشویم و سربلند شویم.

سید مجتبی حسینی نسب رئیس شورای اسلامی شهر خمام با تشکر از خانواده شهید موسوی گفت: بسیار خرسندیم که امروز در خدمت یکی از خانواده های بزرگوار شهدا هستیم.

وی یکی از وظایف شوراهای اسلامی و شهرداری ها را وظایف فرهنگی دانست و اظهار داشت: در این خصوص آقای غیاثی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر خمام طرحی را آماده نمودند و در صحن شورا اعلام نمودند مبنی بر این که دیدارهای ماهیانه و مداوم در منازل شهدا داشته باشیم.

وی با اشاره به جمله ای از شهید آوینی که می فرماید« به گمان ما شهدا رفته اند و ما مانده ایم. ولی حقیقت این است که شهدا زنده اند و زمانه ما را با خود برده است» گفت: انجام این دیدارها لازم و ضروری است.

رئیس شورای شهر خمام با اشاره به سخنان چند روز گذشته وندی شرمن، مذاکره کننده ارشد آمریکا در برابر ایران گفت: شرمن در این مصاحبه عملاً احساس عجز و ناتوانی کرده بود. این مهم محقق نمی شود مگر توسط امثال شهید سید حسین موسوی ها که این فداکاری بزرگ را کردند و این افتخار برای ما حاصل شده که مقام معظم رهبری در سخنرانی ابتدای سال 1392 در مشهد می فرمایند: سردمداران اسرائیل گاهی ایران را تهدید می کنند اما می دانند که اگر غلطی بکنند جمهوری اسلامی، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

حسینی نسب با بیان این که جوانان باید شهدا را الگوی خود قرار دهند خاطرنشان کرد: هر جوان ایرانی یک گزینه روی میز برای آمریکا و ایادی اش خواهد بود. نظم ناعادلانه ای که بعد از جنگ جهانی دوم ایجاد شده بود، با وقوع انقلاب اسلامی از بین رفت.

رئیس شورای شهر خمام در پایان با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گفت: ما مسئولین شهر خمام به سهم خودمان و مردم خمام و شما خواص، باید کمک کنیم تا خمام را به آن نقطه ایده آل برسانیم.

گفتنی است؛ کمیسیون فرهنگی شورای شهر خمام پیش از این حضور مداوم و ماهیانه در منازل شهدا را به تصویب رسانده بود.


DSC00069 DSC00072 DSC00082 DSC00085 DSC00088 DSC00124 DSC00135 DSC00144 DSC00148 DSC00150 DSC00152 DSC00153 DSC00161 DSC00164

 

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۵

  1. حسین دلیری
     | 2014/02/27 - 23:06
    پاسخ
    +1
    0

    عکس شماره 5 را من در جبهه از شهید سید حسین گرفتم خدا روحش را شاد کند حالت معنوی و عرفانی در این شهید موج می زد .من مدت سه ماه قبل از شهادتش در یک گردان بودیم و هیچ وقت آن لحظات معنوی را با این شهید فراموش نمی کنم و از خدا می خواهم مرا پاسدار خون شهدا قرار دهد و ادامه دهند راه آنها .انشاالله
    تاریخ شهادت 1362/7/29
    محل شهادت ارتفاعات پنجوین منطقه مریوان
    عملیات والفجر 4

  2. حسین دلیری
     | 2014/03/5 - 00:43
    پاسخ
    +1
    -1

    آقا یا خانم اخلاص
    زمانی حرف شما مصادق پیدا می کند که کسی از خود تعریف کرده و خود نمایی کند. شهادت قسمت سید حسین شده و معنویت در ایشان بوده. عکس گرفتن عملی نیست که برای خلوص پنهانش کرد. در ضمن برخی از مردم از ابراز نامشان خودداری می کنند ولی اینجانب از بردن نامم ابایی ندارم. و همچنبن، مگر رزمندگان دوران جنگ تحمیلی امروزه جایگاهی دارند که بردن نامشان خودنمایی باشد و به دور از اخلاص؟؟؟
    من از 13 سالگی در جبهه ها بوده ام و با افتخار از آن یاد می کنم.
    التماس دعا

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads