کد خبر: 45711 - تاریخ: دوشنبه، 24 فوریه 2014 - 18:30

استاندار گیلان:

بانک‌ها مشکل نقدینگی صنعت گیلان را حل کنند

استاندار گیلان با بیان اینکه بانک‌ها مشکل نقدینگی صنعت گیلان را حل کنند،گفت: وضعیت ایجاد اشتغال گیلان با بهره‌گیری از اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی به مرحله رشد و ارتقا می‌رسد.

به گزارش خوبان: محمدعلی نجفی عصر امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی  سفیدرود این شهر با بیان اینکه باید همه امکانات استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید نجفیرهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور است بسیج شود، اظهار کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است و در اقتصاد مقاومتی تمام امکانات داخلی برای شکوفایی تولید به کار گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی باید به استعدادهای درونی تکیه کرد، افزود: وضعیت ایجاد اشتغال گیلان با بهره‌گیری از اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی به مرحله رشد و ارتقا می‌رسد زیرا ظرفیت‌های خوبی در بخش مهندسی و فنی، مدیریتی و صنعت استان وجود دارد و این داشته‌ها، جزو مزیت‌های استان محسوب می‌شوند و باید به کار گرفته شوند.

استاندار گیلان با بیان اینکه این بازدیدها با هدف بررسی مشکلات واحدهای کارآفرین انجام شد که در خدمت تولید است، گفت: واحدهای تولیدی نباید معطل زیرساخت‌های برق، آب و گاز داشته باشد.

نجفی با بیان اینکه گیلان جزو استان‌های صادر کننده برق است و زیبنده این استان نیست که در صنعت مشکل تامین برق داشته باشد، تصریح کرد: مشکل اشتغال در استان جدی است و با ظرفیت خوب انرژی در استان و زیربناهای مناسب به خصوص در بخش برق، گاز و مخابرات باید برای ایجاد اشتغال جوانان تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم صنعتگر در این استان کوچکترین دغدغه‌ای در ارتباط با خدمات زیربنایی داشته باشد به خصوص مشکلات بانکی سرمایه‌گذاران باید در این استان هرچه سریعتر برطرف شود.

بانک‌ها باید مشکلات نقدینگی واحدهای صنعتی گیلان را حل کنند

استاندار گیلان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با مدیران بانک‌ها، گفت: با این فضایی که پیرو ابلاغ اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری ایجاد شده، باید مدیران و بانک‌ها قوی‌تر وارد عرصه شوند تا مشکلات نقدینگی واحدهای صنعتی را حل کنند.

نجفی با بیان اینکه مدیران عامل بانک‌های کشور رابطه خوبی با مسئولان گیلان دارند، خاطرنشان کرد: مدیران عامل بانک‌های کشور قول مساعد برای اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی را داده‌اند.

وی  تصریح کرد: بانک‌ها باید در خدمت صنعت قرار بگیرند و اگر مدیران بانک‌ها در گیلان همراهی نکنند، حتماً در استان حضورشان دائمی نخواهد بود.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads