کد خبر: 45423 - تاریخ: پنج‌شنبه، 20 فوریه 2014 - 12:08

مطالبات 20 میلیارد ریالی فرودگاه رشت از شركت هاي هواپيمايي

معاون اجرايي اداره كل فرودگاه گيلان با ارائه گزارشي از عملكرد 10 ماهه اداره كل فرودگاه گيلان به مطالبات فرودگاه رشت از شركت هاي هواپيمايي اشاره كرد و گفت: بر اساس آمار بدست آمده بدهكارترين شركت هواپيمايي به فرودگاه رشت، هواپيمايي آسمان است.

به گزارش خوبان: در ششمين جلسه مسئولين اداري فرودگاه گيلان که در سالن كنفرانس امام رضا(ع) برگزار شد، مهندس سيد محسن ميرحسينی بدهکاران به فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت را به ترتیب شركت هاي هواپيمايي آسمان، سعودي، ايران اير، ايرتور، كيش اير، تابان، معراج، فرازقشم، نفت، هسا، زاگرس، نقشه برداري، ماهان و كاسپين اعلام کرد و افزود: مجموع  مطالبات فرودگاه رشت از شركت هاي هواپيمايي بيش از 20 ميليارد ريال بوده كه تاكنون 9 ميليارد ريال به حساب شركت فرودگاههاي كشور واريز شده است.

معاون اجرايي فرودگاه رشت در بخش ديگري از گزارش خود به مصارف انرژي فرودگاه رشت اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه در سال جاري ترمينال جديد فرودگاه رشت به شبكه مصرف انرژي اضافه شده است لذا مصرف انرژي امسال نسبت به سال گذشته 4 درصد افزايش داشته است.

وي افزود: براساس مصوبه مجلس شوراي اسلامي در سال 1390 سهم فرودگاهها از محل فروش بليت پروازهاي داخلي و خارجي مشخص شده است كه متاسفانه با وجود اينكه شركتهاي هواپيمايي به صورت نقدي از مسافر دريافت مي كنند ولي سهم فرودگاههاي كشور را با تاخير پرداخت مي كنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads