کد خبر: 45401 - تاریخ: چهارشنبه، 19 فوریه 2014 - 14:00

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار رشت:

توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند ماه در رشت آغاز می شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار رشت با اشاره به آمادگی این سازمان در خصوص توزیع میوه شب عید گفت: توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند ماه در رشت آغاز می شود.

به گزارش خوبان به نقل از ایسنا: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار رشت با اشاره به آمادگی این سازمان در خصوص توزیع میوه شب عید گفت: توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند ماه در رشت آغاز می شود.

مجتبی ماه پسند در خصوص توزیع میوه شب عید اظهار کرد: براساس نیاز مردم به میوه در شب عید و ایام تعطیلات نوروز، توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند ماه در سطح شهر رشت آغاز می شود.

وی با اشاره به ذخیره سازی میوه شب عید افزود: با توجه به تجربه سالهای گذشته، با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، توزیع میوه ایام نوروز در ۱۰ نقطه از شهر رشت انجام می شود.

ماه پسند ادامه داد: با ارائه عرضه میوه شب عید، قیمت میوه را در بازار تثبیت می کنیم تا شهروندان برای تهیه آن با نگرانی روبه رو نشوند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار رشت با بیان اینکه هدف ما، بررسی راهکارهایی برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان در ایام خرید شب عید است، تصریح کرد: در شب عید به دلیل افزایش تقاضای برخی کالاها، با افزایش قیمت آن ها روبرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه همه ساله با نزدیک شدن به ایام عید عده ای اقدام به گرانی اجناس خاص می کنند، گفت: گران فروشی در این ایام خریدار هم دارد و سودجویان که اطمینان دارند مردم از مایحتاج خاص این ماه چشم پوشی نمی کنند، قیمت ها را بالا می برند و برچسب هایی بر اقلام خود می چسبانند که خرید را برای قشری از جامعه غیرممکن می کند.

ماه پسند، اظهار کرد: هر ساله نمایشگاه بهاره در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان برگزار می شود این در حالیست که در تلاشیم تا شعبه دوم این نمایشگاه را با هماهنگی های انجام گرفته در سالن وارش شهرداری رشت واقع در بلوار مدرس، جنب آتش نشانی برگزار کنیم.

وی با اشاره به آمادگی این سازمان در خصوص توزیع مرحله دوم سبد کالا خاطرنشان کرد: در مرحله اول توزیع سبد کالا که در سالن وارش شهرداری رشت در حال انجام است، روزانه حدود پنج هزار سبد آماده سازی می شود به گونه ای که از رضایت مندی نسبی مردم برخوردار است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری رشت از شهروندان خواست با مراجعه به این مرکز نسبت به تهیه سبد کالای خود براساس سهمیه تخصیصی اقدام کنند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads