کد خبر: 45389 - تاریخ: چهارشنبه، 19 فوریه 2014 - 10:53

تغییر مدل ریش ظریف، سوژه شد/ عکس

محمدجواد ظریف که از ابتدای مسئولیتش در دولت روحانی با محاسن معروف به «ریش پروفسوری» در مجامع عمومی و مذاکرات حاضر می‌شد از چند روز پیش تاکنون با ریش کامل در مقابل دوربین‌ها ظاهر شده است.

به گزارش خوبان: یک سایت عربی منطقه در این‌باره نوشت که وزیر خارجه ایران که دیروز برای دور جدید مذاکرات بر سر مسئله هسته‌ای ایران وارد وین شده است با چهره‌ای متفاوت‌ از گذشته ظاهر شده است که همانا داشتن ریش کامل است!

این رسانه عربی با کنایه گفته است ظاهرا تغییر چهره ظاهری ظریف ضمن اینکه می‌تواند نشانگر فشار تندروهای داخلی بر او برای گذاشتن ریش کامل بوده از سوی دیگر، پیام‌آور این موضوع است که او و تیم مذاکره‌کننده ایران از نظر میزان توانایی و استقلال رای در مذاکرات در حال انجام، قدرت کمتری پیدا کرده‌اند.

این رسانه سپس اضافه شدن یکی دو نفر دیگر به تیم مذاکره‌کننده را عامل دیگری در کاهش اختیارات ظریف ارزیابی کرد و با کنایه گفته است او که حتی در اصلاح ریش خود چندان استقلال رای ندارد چگونه می‌تواند مذاکره‌کننده خوبی باشد.

در همین حال، یک سایت داخلی با استقبال از هیبت جدید ظریف در توجیه اقدام وزیر خارجه نوشته است که تیپ جدید ظریف ظاهرا در رفتار دیپلماسی وی نیز تاثیرات خود را گذارده بود، به نحوی که طی بیش از 6 ماه گذشته، نوعی انفعال در دستگاه دیپلماسی کشور حاکم شده بود و همین مساله، با سوءاستفاده دشمنان ملت ایران، گستاخی روزافزون آنها را به همراه داشت!

ظریف با ریش جدید

منبع: بهارنیوز

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads