کد خبر: 45370 - تاریخ: سه‌شنبه، 18 فوریه 2014 - 19:28

قلعه‌نویی در نشست خبری:

ملوان در تله‌گذاری و حملات خطرناک است/ به فکر صدر جدول هستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ملوان تیم سرعتی بوده و در تله‌گذاری و حملات خطرناک است.

به گزارش خوبان، امیر قلعه‌نویی بعد از ظهر امروز در نشست خبری قبل از بازی با ملوان اظهار کرد: لیگ برتر شرایط حساسی را می‌گذراند به ویژه برای ما که در کورس قهرمانی هستیم.

وی ادامه داد: بازی با ملوان در بندر انزلی سختی‌های خود را دارد و معتقد هستم ملوان مانند همیشه یک تیم خوب و تاکتیکی است و مربی حرفه‌ای دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امسال ملوان توانسته است با استفاده از جوانان خوب و با تجربه بسیار خوب کار کند.

قلعه‌نوعی با بیان اینکه از آنجا که در انزلی و در خانه ملوان بازی می‌کنیم شرایط‌ سخت‌تر است، ادامه داد: ما باید به فکر صدر جدول باشیم.

وی اضافه کرد: در طول هفته روی برنامه‌های خود برای این بازی کار کرده‌ایم و چند هدف‌گذاری در این بازی داریم که نخستین هدف گل نخوردن در مقابل ملوان است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه ملوان تیمی سرعتی است، گفت: ملوان در تله‌گذاری و ضد حملات خطرناک است؛ البته ما در طول هفته روی این مسئله کار کردیم و می‌دانیم که مهدی دغاغله و سید جلال رافخایی از سرعت بالایی برخوردار هستند.

قلعه‌نوعی اضافه کرد: ملوان لایه‌های دفاعی خوبی دارد.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم کیفیت چمن مسابقه خوب باشد، تصریح کرد: پس از این کنفرانس می‌روم کیفیت زمین را ببینم و امیدوارم یک بازی خوب و تاکتیکی و زیبا از طرف این دو تیم شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره محرومیت آندرانیک تیموریان و حضور نیافتن او در مقابل استقلال تصریح کرد: آندرانیک بازیکن بزرگی است و یک مهره کلیدی و فنی و اخلاقی محسوب می‌شود و هر تیمی دوست دارد چنین بازیکن ارزشمندی را داشته باشد.

قلعه‌نوعی خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکن جایگزین در غیاب او خوب کار کند و در نبود برنامه‌های تاکتیکی دیگری را در نظر داریم.

وی تصریح کرد: برای بازی فردا 15 بازیکن داریم و سید مهدی رحمتی همراه ما است اما خسرو حیدری شرایط بازی را ندارد و از پنجشنبه در تمرینات گروهی ما شرکت می‌کند تا به بازی مقابل الشباب در جام باشگاه‌های آسیا برسد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد «کبه» نیز در غم از دست دادن پدرش سوگوار است و به او تسلیت می‌گوییم و وی لطف کرد با وجود این مصیبت در بازی الشباب همراه ما می‌ماند.

قلعه‌نویی درباره اینکه چرا با وجود مشکلات بازیکنان باشگاه استقلال برخلاف رقیب تمرینات خود را تعطیل نکردند، متذکر شد: ما نیز در این طول این فصل دغدغه مالی زیادی داشتیم اما نوع مدیریت آقای فتح‌الله‌زاده که مدیر باتجربه‌ای است و ارتباط خوبی که بین ما و مدیر عامل و اعضای هیئت‌مدیره وجود داشت موجب شده تا با وجود این مشکلات کمک شود حداقل بتوانیم این شرایط را تحمل کنیم.

وی یادآور شد بازیکنان صبوری کردند که از آنها تشکر می‌کنم و در مجموع دست به دست هم دادیم تا اعتصابی در کار نباشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/41


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads