کد خبر: 45366 - تاریخ: سه‌شنبه، 18 فوریه 2014 - 19:17

سعید راد:

زمین تا آسمان با بهروز وثوقی اختلاف نظر دارم/ فقط اسم برخی از هنرمندان را آوردم

سعید راد گفت: من در افتتاحیه فیلم فجر فقط نام تعدادی از هنرمندان را به زبان آوردم نه اینکه تعریف کنم. سلیقه بهروز وثوقی را قبول ندارم و بسیاری از فیلمهایی که وثوقی را با آن می شناسند مزخرف می دانم.

به گزارش خوبان سعید راد در حاشیه اختتامیه جشنواره فیلم فجر به خبرنگار گروه نقد رسانه مرصاد گفت: هنرمندان کرمانشاهی همواره غرور آفرین ظاهر می شوند. مخصوصا در فیلم قابل تقدیر آقای حاتمی کیا که هم باید اوج احترام خودم را به فیلم بیان کنم هم به هنرمندان کرمانشاهی که با احساس خاصی بازی می کردند.

سعید راد گفت: فیلم چ یک فیلم نیمه کرمانشاهی است. با حضور در پاوه با یک تهیه کننده کرمانشاهی الاصل آقای حاتمی کیا شاهکار ارائه داده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مرصاد مبنب بر حاشیه سازی سخنان وی در افتتاحیه فیلم فجر گفت: سعید راد از ابندا همین بوده و تا آخر هم همی شکلی و یک رنگ است. من کسی نیستم که حرف خودم را عوض کنم. آنروز هم از کسی تعریف نکردم.

سعید راد

 

راد گفت: من نام تعدادی از هنرمندان را به زبان آوردم وگرنه مثلا با بهروز وثوقی در بسیاری از زمینه ها نظرات ما زمین تا آسمان است. او در بعضی از فیلم های بازی کرده که اصلا فیلم نیستند.

وی ادامه داد: فیلمهای که برخی ها بهروز وثوقی را با آن می شناسند من اصلا قبول ندارم. من آن روز فقط نام برخی از هنرمندان را گفتم.

سعید راد در پایان از اینکه در اختتامیه فیلم فجر در کرمانشاه حضور پیدا کرده ابراز خرسندی کرد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads