کد خبر: 4520 - تاریخ: جمعه، 6 جولای 2012 - 17:18

پیام رئیس جمهوربه مراسم گرامیداشت مقام شهیدانصاری

اینجانب در بزرگداشت مقام شهادت اولین استاندار شهید، مهندس علی انصاری و پاسداشت شهدای والامقام دولت، به عنوان خادم ملت، همگان را بر عهد دیرین همنوایی با آرمان های انقلاب اسلامی و شهیدان عزیز در سایه سار رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) سفارش می نمایم.

متن پیام دکتر محمود احمدی نژاد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر واجعلنا من خیر اعوانه و انصاره والمستشهدین بین یدیه»

سلام خداوند بر خاتم پیامبران، مظهر اسم اعظم الهی و تجسم همه فضائل انسانی، حضرت محمد بن عبد الله (صلی الله علیه و آله)، سلام و درود به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (روحی فداه) آخرین ذخیره خدا بر زمین و امید فردای بشریت، سلام خدا بر سلسله جنبان آگاهی و ایثار در قرن معاصر، سلاله پاک اولیاء حضرت امام خمینی (ره) و درود و رحمت خداوند متعال بر شهیدان راه حق و عدالت در همه اعصار تاریخ، به ویژه شهدای ۸ سال دفاع مقدس و علی الخصوص شهدای والامقام استان گیلان، که جان خود را در راه رضای حق و دفاع از شرف، غیرت و میهن اسلامی تقدیم نمودند و خاطره جاودان خود را همچون مشعلی روشن و فروزان، فرا روی ذهن و دل و واقعیت زندگی بشریت تا همیشه تاریخ باقی گذاردند. بی شک بزرگترین درس شهیدان عزیز، آن است که با همه وجود از «حاکمیت اسلام» که مایه عزت،شرف و آزادگی است، دفاع نماییم. آری! شهادت بالاترین درجه کمال و شکوه مندانه ترین مرگی است که هر «مجاهد راه حقی» آن را آاهانه و با افتخار بر می گزیند. «شهادت» عروج روح است و «خط شهادت، خط آل محمد (صلوات الله علیه و آله) است». آری شهدا آگاهانه و عارفانه راه حق و حقیقت را شناختند و مردانه و صادقانه پیمودند و به «مقام حق الیقین» نائل آمدند. شهید انصاری در حادثه هفتم تیر، روز شهادت شهدای مظلوم دفتر حزب جمهوری اسلامی به ویژه در وصف شهید آیت الله دکتر بهشتی اعلام نمود ما خادمان مردم هر روز غسل شهادت می کنیم و برای شهادت آماده ایم و این عقیده و مرام حاکمان، دست اندرکاران و مسئولین نظام جمهوری اسلامی بود و هست.

اینجانب در بزرگداشت مقام شهادت اولین استاندار شهید، مهندس علی انصاری و پاسداشت شهدای والامقام دولت، به عنوان خادم ملت، همگان را بر عهد دیرین همنوایی با آرمان های انقلاب اسلامی و شهیدان عزیز در سایه سار رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) سفارش می نمایم. سعادت، سربلندی و عزت مستدام ملت شریف ایران، مردم نجیب استان گیلان، خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران به ویژه بازماندگان محترم شهیدان انصاری، نوارنی و دیگر شهدای کارمند دولت را از خداوند قادر متعال مسألت می نمایم.

محمود احمدی نژاد

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads