کد خبر: 45031 - تاریخ: چهارشنبه، 12 فوریه 2014 - 12:16

پیام مقام معظم رهبری به انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

عرصه جنگ نرم بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک‌اشتروار می‌طلبد/ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماده کنید

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، پیام مقام معظم رهبری خطاب به نشست سراسری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل را ابلاغ کرد.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدیان، در جمع دانشجویان حاضر در دوازدهمین اردوی جهاد اکبر، حاضر شد و پیام مقام معظم رهبری به دانشجویان حاضر در این اردوی آموزشی تشکیلاتی را قرائت کرد.

متن کامل پیام و گزارش کامل از مراسم حضور حجت‌الاسلام محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به شرح زیر است.

حجت‌السلام محمدیان گفت: دوستان شما در شورای مرکزی اتحادیه نامه‌ای خطاب به رهبری انقلاب نوشتند که حضرت آقا پیامی را به این همایش داشته باشند، ما آن نامه را خدمت ایشان تقدیم کردیم و ایشان پیام شفاهی حاوی چند نکته فرمودند که خدمت شما بیان کنم؛ متن این پیام به شرح زیر است:

آقا

سلام مرا به فرزندان انقلابی‌ام برسانید و از تلاش‌های جهاد گونه آنان در ترویج و پاسداری از آرمانها‌ی امام و انقلاب تشکر کنید و چند نکته را به آنان یاداوری کنید:

۱) در کنار تحصیل علم و دانش از فرصت جوانی برای تهذیب نفس و انس با خدا و آشنایی عمیق با معارف قرآن و اهل‌بیت(علیهم‌السلام) بهره ببرید.

2) شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه جنگ نرم بصیرتی عمار گونه و استقامتی مالک اشتر وار می‌طلبد؛ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماد کنید.
3) نظام سلطه را با تمام ابعاد و لایه هایش بشناسید و اهداف و راهبردهای واقعی آن را تحلیل کنید و برای رویارویی با آن تمام ظرفیت‌های خودتان را به کار گیرید و در این مسیر به وعده‌های خداوند اطمینان داشته باشید.

4) تشکیلات می‌تواند معبد باشد، ولی مبادا تبدیل به معبود گردد؛ اصول و ارزشهای عقیدتی و معنوی خودتان را در قالب تشکیلات حفظ و بر صمیمیت و همدلی بین اعضا تاکید کنید.
5) افق های روشنی در مقابل شما جوانان قرار دارد، این کشور و انقلاب با دست پرتوان شما آینده‌ای امید بخش در پیش رو خواهد داشت؛ بر تلاش های خود بیافزایید و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی از هم‌دیگر سبقت بگیرید.
محمدیان افزود: این پیامی بود که ایشان گفتند که خدمت شما عرض کنم.
در ادامه نیز دانشجویان با سر دادن تکبیر، آمادگی خود را برای دفاع از آرمانهای امام و انقلاب که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید داشتند، اعلام کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads