کد خبر: 4492 - تاریخ: چهارشنبه، 4 جولای 2012 - 19:10

نماینده مردم رشت در مجلس:

تغییر استاندار به صلاح گیلان نیست

جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به شایعات تغییر استاندار گیلان اظهار کرد: با تغییر تعدادی از استانداران کشور توسط دولت این شایعات بیشتر شد و صحبت‌هایی که با نمایندگان دیگر و وزیر کشور داشتیم نظر اکثریت نمایندگان گیلان در مجلس این بود که با توجه به فعالیت سعادتی در این استان و انجام کارهای توسعه‌ای و اینکه از عمر دولت چند ماهی بیشتر باقی نمانده است به صلاح گیلان نیست که استاندار تغییر کند.

جبار کوچکی‌نژاد  با اشاره به شایعات تغییر استاندار گیلان اظهار کرد: با تغییر تعدادی از استانداران کشور توسط دولت این شایعات بیشتر شد و صحبت‌هایی که با نمایندگان دیگر و وزیر کشور داشتیم نظر اکثریت نمایندگان گیلان در مجلس این بود که با توجه به فعالیت سعادتی در این استان و انجام کارهای توسعه‌ای و اینکه از عمر دولت چند ماهی بیشتر باقی نمانده است به صلاح گیلان نیست که استاندار تغییر کند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی زیادی در استان در حال اجرا است، ابراز کرد: با تغییر استاندار پروژه‌های عمرانی استان ضربه می‌خورد بنابراین جمع‌بندی نشست نمایندگان این بود که استاندار گیلان برای استان حفظ شود و انتظار می‌رود دولت به درخواست نمایندگان پاسخ مثبت دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: خواسته دولت این بود که استاندار غیربومی وارد گیلان شود و با انتخاب سعادتی باید گفت که ایشان به شدت در حال کار و پیگیری امور است.

وی با اشاره به اینکه گیلان در بحث اقتصادی و بیکاری مشکلات زیادی دارد که استاندار در حال برطرف کردن این مشکلات است، تصریح کرد: گیلان طاقت تغییر استاندار را ندارد و عقل و شرع حکم می‌کند سعادتی در استان بماند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: استاندار گیلان قول داده که پروژه‌های مهر ماندگار را تا پایان دولت تمام کند بنابراین به حاشیه رفتن تعدادی از افراد و جوسازی آنها علیه استاندار گیلان به صلاح این استان نیست و بهتر است همه به پیشرفت و توسعه گیلان کمک کنند.

وی، با تاکید بر اینکه بیشتر نمایندگان گیلان با تغییر استاندار مخالف هستند، یادآور شد: در این زمان حساس نباید تغییرات صورت گیرد و بیشتر نمایندگان مردم گیلان با این تغییر مخالف هستند و نمی‌شود استان را فدای مخالفت یک نفر کرد و باید از افراط‌گری دوری شود.

نماینده مردم رشت در مجلس همچنین از استاندار گیلان خواست در عزل و نصب‌ها دقت لازم را داشته باشد.

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads