کد خبر: 44826 - تاریخ: دوشنبه، 10 فوریه 2014 - 21:13

بیانیه رئیس شورای شهر و شهردار لشت نشاء برای دعوت به راهپیمایی 22 بهمن

در بخشی از این بیانیه می خوانیم: انقلاب اسلامی ایران، این یادگار سربلند تاریخ به پاس همت و تلاش هزاران زن و مرد قهرمان و شهدای گرانقدر به بار نشسته است و امروز بر ماست که پاسدار این امانت بزرگ پرافتخار باشیم.

به گزارش خوبان: سید حنان میرهاشمی رئیس شورای اسلامی شهر لشت نشاء و علیرضا مسچیان شهردار لشت نشاء با صدور بیانیه ای مشترک ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، از تمامی مردم ولایتمدار لشت نشاء برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت نمودند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

دهه فجر یادآور یاد و خاطره ابرمردی چون خمینی کبیر(ره) است که تا ابد، نام بلندش بر جریده زرین تاریخ و در قلب ملت قهرمان ایران و تمامی آزادی‌خواهان جهان ثبت و ضبط گردیده است.

انقلاب اسلامی ایران، این یادگار سربلند تاریخ به پاس همت و تلاش هزاران زن و مرد قهرمان و شهدای گرانقدر به بار نشسته است و امروز بر ماست که پاسدار این امانت بزرگ پرافتخار باشیم.

به همین مناسبت ضمن دعوت از مردم لشت نشاء برای حضوری گسترده و پر صلابت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید پیمان می بندیم و اعلام می داریم، همراه و همصدا با سیل خروشان ملت ایران در راهپیمایی عظیم روز 22 بهمن فریاد عزت خواهی و ایستادگی سر خواهیم داد.

وعده دیدار:

صبح فردا سه شنبه؛ روبروی حوزه بسیج لشت نشاء ؛ راس ساعت 10 صبح

و من الله توفیق

80535457-3714851

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads