کد خبر: 44812 - تاریخ: دوشنبه، 10 فوریه 2014 - 19:07

رئیس شورای شهر خشکبیجار: 22 بهمن ماه روز پیوند امام و امت اسلام است

صفری ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: از مردم هميشه در صحنه و قهرمان ایران دعوت می کنیم تا بار ديگر به نشانه وفاداري به انقلاب و نظام مردم سالاري ديني در راهپیمایی حضور گسترده داشته باشیم تا پیام انقلاب را به خارج از مرزهای کشور برسانیم.

به گزارش خوبان: به مناسبت ایام الله دهه فجر گفتگویی را با حمید صفری رئیس شورای بخش خشکبیجار ترتیب دادیم.

خوبان خبر: رمز پیروزی انقلاب اسلامی را در چه می دانید؟

ضمن تبريك يوم الله دهه فجر و فرا رسيدن 22 بهمن و گراميداشت ياد امام خميني(ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي بايد گفت: رمز پيروزي انقلاب اسلامي اخلاص مومنان و جانفشانی های آنان است و این جانفشانی ها انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رسانید. دست یاری خداوند را از همان ابتدا می توان در پیروزی انقلاب اسلامی به وضوح دید.

خوبان خبر: راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال را چگونه ارزیابی می کنید؟

22 بهمن ماه، روز بيعت مجدد با آرمان هاي بلند امام راحل و مقام معظم رهبري است و مردم عزيزمان پس از سي و پنج سال با همان شور و گرمي و حرارت روزهاي  نخستين انقلاب به خيابانها مي آيند و با شكوه تر از سال هاي گذشته جشن انقلاب را برپا مي دارند.1

خوبان خبر: به نظر شما چگونه مي توان راه شهدا و امام (ره) را ادامه داد؟

اميد است با توكل به حضرت حق و وحدت كلمه بتوانيم از راه امام راحل كه همان سيره و روش معصومين (ع) مي باشد حفاظت و پاسداري نماییم  تا بتوانيم دين خويش را به امام (ره) و شهدا ادا نماييم.

خوبان خبر: پیام شما خطاب به مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن چیست؟

22 بهمن روز پيوند امام و امت اسلامي است. از مردم هميشه در صحنه و قهرمان ایران دعوت می کنیم تا بار ديگر به نشانه وفاداري به انقلاب و نظام مردم سالاري ديني و به منظور تجديد ميثاق با آرمانهاي امام راحل و شهيدان گلگون كفن و تجديد بيعت دوباره با ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي (مد ظله العالي)در راهپیمایی حضور گسترده داشته باشیم تا پیام انقلاب را به خارج از مرزهای کشور برسانیم.

خوبان خبر: از وقتی که در اختیار سایت خوبان خبر گذاشتید سپاسگزاریم.

گزارش: مجتبی فرهنگی

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۳

  1. سید
     | 2014/02/28 - 20:11
    پاسخ

    باسلام ، ایشان اگر صداقت ، متانت ، تقویت باور دینی، ارتباط خوب با مردم و نیز خدمت به شهر را صادقانه در پیش گیرند پتانسیل خوبی برای مدیریت شهری دارند . من ا…التوفیق

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads