کد خبر: 44756 - تاریخ: یکشنبه، 9 فوریه 2014 - 21:54

در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) روستای تمل برگزار شد؛

محفل انس با قرآن در روستای تمل خشکبیجار/ تصاویر

به مناسبت فرا رسيدن ايام الله دهه فجر و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي محفل انس با قرآن روز جمعه در مسجد حضرت موسي بن جعفر (ع) روستای تمل خشکبیجار برگزار گرديد.

به گزارش خوبان: به مناسبت فرا رسيدن ايام الله دهه فجر و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي محفل انس با قرآن روز جمعه در مسجد حضرت موسي بن جعفر (ع) روستای تمل خشکبیجار برگزار گرديد.

در ابتدای این مراسم معنوی که توسط پايگاه بسيج شهيد كلاهدوز و هيئت امناي اين مسجد برگزار شد، حسيني رياست اداره دارايي و اقتصادي بخش خشكبيجاربا تلاوت آياتي چند از كلام الله مجيد مراسم را آغاز نمود.

در ادامه حجت الاسلام مودب پور امام جمعه بخش ضمن  تبريك ايام الله دهه فجر و تشکر از بانیان محفل انس با قرآن کریم اظهار داشت: قرآن كتابی برای هدایت همه است و منشاٌ هدايت انسان است.

وی ادامه داد: خداي متعال در سوره توبه وصف رسالت پيامبر(ص) را منشاٌ هدايت معرفي نموده است.

امام جمعه خشکبیجار خاطرنشان کرد: شايد فرزندان اين كشور و نسل هاي آينده آن روز موعودي كه قران كريم وعده داده ببينند. روزی که اسلام عالم گير خواهد بود. خداي متعال در آیه 106 سوره انبيا وعده داده كه رياست و سلطنت و حكومت دنيا از آن صالحان خواهدبود. از امام صادق(ع) نقل شده است كه مراد از صالحان چه كساني هستند؟ ايشان در جواب فرمودند: مهدي (ع) و ياران مهدي(ع) مي باشند.

حجت الاسلام مودب پور بر دعوت از جوانان برای انس گرفتن با قرآن تاکید کرده و گفت: انس با قرآن در زندگی جوانان نقش بسیاری دارد.

وی همچنين از خانواده ها خواست تا فرزندان خود را براي حضور در كلاسهاي مذهبي و قرآني و ديني تشويق نمايند. خانواده ها باید قرآن را کتاب زندگی خود قرار دهند.

در انتهای این مراسم معنوی قاريان  قراني از جمله آقايان جامعتي، صفري و توكلي به قرائت قرآن پرداختند و در انتها به هر یک از قاریان به رسم يادبود جوايزي اهدا شد.

SAM_7763 SAM_7744 SAM_7719 SAM_7683 CIMG4115 CIMG4120 CIMG4123

گزارش: مجتبی فرهنگی

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads