کد خبر: 44527 - تاریخ: پنج‌شنبه، 6 فوریه 2014 - 21:58

جلیل غیاثی سخنگوی شورای شهر خمام؛

90 درصد راههای فرعی و کوچه های خمام باز شده اند/ برخی دوستان کم لطفی می کنند

هم اکنون تمامی راه های اصلی خمام باز است و 90 درصد راه های فرعی و کوچه های شهر باز شده است.

به گزارش خوبان: جلیل غیاثی عضو شورای اسلامی شهر و سخنگوی شورای شهر خمام در خصوص فعالیت های شهرداری و شورای شهر خمام در ایام بارش برف در این شهر به خبرنگار ما گفت: از روزی که برف شروع به باریدن کرد، مسئولین خدمات شهری، شهردار راساً و مسئولین آتش نشانی خمام به صورت 24 ساعته و بدون این که مرخصی بروند، در داخل آتش نشانی حضور داشتند و خدمات رسانی می کردند.

غیاثی ادامه داد: در تمام این مدت خیابان اصلی خمام باز بود به جز صبح روز سه شنبه که کولاک و یخ بندان موجب بسته شدن این جاده از صبح تا ظهر بود. بعد از ظهر سه شنبه با آمدن دستگاه های برف روب، این مسیر مجدداً باز شد.

عضو شورای شهر خمام یادآور شد: هم اکنون تمامی راه های اصلی خمام باز است و 90 درصد راه های فرعی و کوچه های شهر باز شده است.

جلیل غیاثی

 

وی به کم لطفی برخی دوستان در خصوص اطلاع رسانی راجع به برف خمام اشاره نموده و اظهار داشت: برخی دوستان که در این شهر بودند ما را ندیدند. با وجود این که این همه کار انجام شد. اکثر شهروندان با دفتر شهرداری تماس گرفتند و از خدمات شهرداری تشکر کردند. اما متاسفانه بازتاب جور دیگری بوده است که این منصفانه نیست. ما 24 ساعته پای کار بودیم.

غیاثی تصریح کرد: از فرماندار محترم رشت، جناب آقای عظمتی، از دوستان شهرداری رشت و از سپاه پاسداران و شخص جناب سرهنگ سیمائی به خاطر کمک و یاری خالصانه شان در روزهای بحران برف کمال  تشکر و قدردانی را داریم.

سخنگوی شورای شهر خمام ضمن تشکر از مردم خمام گفت: وقتی بحران به وجود می آید، ما نیز همچون مردم بحران زده ایم. بنابراین پشت هم بودن خیلی بهتر از مقابل هم بودن است. با هم بگوییم « کار ما حل شود و نه این که کار من حل شود». معتقدم هر خانواده اگر با یک پارو به کمک شهرداری بیاید، خیلی می تواند در یاری رساندن به این نهاد موثر باشد.

اخبار مرتبط:

تصاویر/ خمام؛ دو روز پس از بارش برف

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۶

  1. شهروند
     | 2014/02/9 - 10:46
    پاسخ
    +2
    -8

    ممنون از زحمات شما آقا قیاسی،ما که شاهد فعالیت شما بودیم.
    اگر هر شهری فردی دلسوز و مردمی مانند شما داشته باشد کمتر دچار بحران می شود.

  2. شهروند
     | 2014/02/9 - 11:05
    پاسخ
    +1
    -8

    بنده به عنوان يك شهروند از شروع بارش برف تا تاريخ 92/11/17 شاهد خدمات و تلاش شبانه روزي عوامل زحمتكش شهرداري خمام در بازگشايي خيابانها ، كوچه ها و معبر شهري بوده ام . دست همگي آنها درد نكند خسته نباشند.

  3. شهروند منتقد
     | 2014/02/9 - 12:42
    پاسخ
    +9
    0

    سایت محترم خوبان خبر چرا همش نظراتی که محتوی تمجید و تشکر رو میذارید ؟؟؟؟
    چرا نسبت به گلایه های مردم از شهرداری به خصوص شورا رویه ی سانسور کردن رو در پیش گرفتید؟؟؟؟
    با اینکار شما. مخاطبانتون روز به روز کاهش پیدا میکنه.
    چون فقط رویه ی تمجید از مسوولین رو در پیش گرفتید.
    مگه شورای شهر چه کار کرده؟
    بیشترین مساعدت و کمک از سوی سپاه پاسداران صورت گرفته.این بی انصافیه که فقط سنگ شورا رو به سینه بزنیم.
    آقای غیاثی ها کجا بودند قبل از برف که نسبت به وضعیت کوچه ها و چاله های خیابان های فرهنگ بوعلی شهید چمساز و سعادت و … مساعدت انجام بدهند که بعد از برف این کوچه ها تبدیل به خرابه های شام نشوند.روز به روز بر خسارت وارده بر اتومبیل های ساکنان این کوچه ها زیاد میشود.
    بهتر است شورای ما که در همه جا دم از بهترین بودن میزند بجای سرگرم کردن مردم به برخی فعالیت های تشریفاتی و بزرگ جلوه دادن آنها نسبت به ایجاد زیرساختها و فعالیت هایی که در راستای بند 25 ماده ی 55 قانون شهرداری و شوراها تبین شده و در دیگر فصول این قانون آمده اقدام نمایند.
    عکس گرفتن خوب است اما بدانیم مهمتر از این رسانه ها که فعالیتمان را زیر ذره بین دارند در مرحله ای اولی خداوند و مردم شاهد فعالیت هایمان هستند .پس سعی کنیم خالصانه تر عمل کنیم !
    وظیفه ی همه ی ما شهروندان بر اساس آیه مبارکه ی تعاونوا علی البر و التقوی کمک به هم نوع خود میباشد .پس باید در مرحله ی اول تقدیر و تشکر از مردمی کرد که خود با آرامش خود و با تلاش خود نسبت به باز کردن کوچه ها اقدام نمودند….
    در پایان از شما مسوول سایت تقاضا دارم با در نظر گرفتن خداوند متعال و این امر که او عالم الغیب و الشهاده است نظرات منتقدین شورا و یا هر مسوول دیگر را بدون تغییر در محتوای کلی آنها و بدون سانسور در سایت خود درج کنید
    و من الله توفیق

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads