کد خبر: 44476 - تاریخ: پنج‌شنبه، 6 فوریه 2014 - 09:40

دهه فجر یادآور نغمه های سرخ و جاودانی است

محمد علیدخت

دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ملت ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است

دهه فجر یادآور نغمه های سرخ و جاودانی است که در رهگذر بادهای تند پاییزی چکامه بلند فریاد سروده اند و در چشم انداز آفتاب و سایه سار ایمان خویش، در موج خون شناور گشته اند.

دهه مبارک و خجسته فجر، یادآور روزهای پاینده ترین جشن بالندگی و سرافرازی در تقویم نوپای انقلاب ماست که یادآور اعجاز دستان به هم پیوسته ملت بیدار و پرافتخار است .

یادآور روزهایی است که دست به دست هم دادیم و اصالت و هویت خویش را بازیافتیم. به جنگ کوچه های ظلمت گرفته شب رفتیم و سایه شرم آن را از خیابان های مهتابی میهن عزیزمان ایران همیشه سرافراز ستردیم. دهه فجر

لانه عنکبوتی طاغوت را با بارش فریادهایمان شکستیم و دیوار ستم را با تپش مشت های آهنینمان فروریختیم و با توفندگی ابراهیمی به جنگ همه نمرودیان برجامانده از زباله های طاغوت رفتیم.

نهضتی که امام خمینی (ره) پرچمدار و پایه گذار آن بود، توانست غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از 14 قرن، به جهان تشنه عدالت بنمایاند.

دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ملت ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است و نباید فراموش کرد که پیام اصلی انقلاب اسلامی ماهیتی فرهنگی داشت . مبتنی بر اندیشه دینی و ارزشی معنوی بود و پیروزی انقلاب به معنای صدور پیام و ارزش های آن و به حرکت درآمدن موجی از خیزش های رهایی بخش در کشورهای اسلامی و جهان سوم بود.

حال چه مژده ای زیباتر از آمدن بهار در پی یک زمستان تار و طولانی و چه بشارتی شیرین تر از بشارت خورشید در پی یک شب سرد و تاریک است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۷

  1. پارسا
     | 2014/02/8 - 19:43
    پاسخ

    خیلی خوشحالم که باردیگر مطالب زیبا و رسایتان را بر روی این شبکه اجتماعی همیشه پر طرفدار قرار دادید. موفقیت شما آقای محمد علیدخت را از خداوند متعال خواستارم……التماس دعا

  2. سید
     | 2014/02/10 - 16:56
    پاسخ
    +1
    0

    شخصیتی ساده ، دوست داشتنی و بی پیرایی داری، خدا با همین شخصیت حفظت کنه

  3. دوست دوران دانشجویی
     | 2014/02/12 - 10:34
    پاسخ
    0
    -1

    سلام برادر مطلب شما را خواندم امیدوارم این انقلاب به انقلاب امام زمان ملحق بشه……….. منتظر یادداشتهای دیگری از شما هستم محمد علیدخت امیدوارم موفق و موید باشی…….. التماس دعا

  4. میهن زمین
     | 2014/02/23 - 18:09
    پاسخ
    0
    -1

    سلام احسنت به این مطلب شما موفق و موید باشی برادر محمد علیدخت…

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads