کد خبر: 44437 - تاریخ: سه‌شنبه، 4 فوریه 2014 - 21:36

بخشدار خمام در مصاحبه با خوبان خبر مطرح کرد؛

از صبر و حوصله و متانت مردم کمال تشکر را داریم/ تمامی راه های خمام ظرف 48 ساعت آینده بازگشایی می شود

حسین ذاکر استقامتی بخشدار خمام در مصاحبه با خبرنگار ما به تشریح آخرین وضعیت بخش خمام پرداخت.

به گزارش خوبان: حسین ذاکر استقامتی بخشدار خمام در مصاحبه با خبرنگار ما به تشریح آخرین وضعیت بخش خمام پرداخت.

وی در این خصوص گفت: هم اکنون که در حال صحبت با شما هستم، راه های ارتباطی خمام به رشت، خمام به انزلی، خمام به خشکبیجار و تازه آباد خواچکین به پیربازار بازگشایی شده است.

استقامتی اظهار داشت: هم اکنون ارتفاع برف در داخل شهر خمام بین 75 تا 90 سانتی متر و در برخی روستاها مثل دافچاه به یک متر نیز می رسد.

بخشدار خمام در ارتباط با ذخیره آرد برای نانوایی ها و سوخت رسانی به روستاها اظهار داشت: هیچ گونه مشکل سوختی نداریم. نانوایی ها نیز به طور کامل نان پخت می کنند و مشکل آرد اصلاً وجود ندارد. آرد ذخیره نیز داریم. برای واحدهای تولیدی نیز سوخت تهیه شده است.

نماینده عالی دولت در بخش خمام به تلاش بی وقفه مسئولین در جهت پشت سر گذاشتن بحران برف در خمام اشاره نموده و اظهار داشت: همه مسئولین بخش از شهردار و شورای شهر تا دهیاران و شوراهای روستا تمام تلاش خود را برای کمک به مردم می کنند و در این راه بی وقفه و با تمام امکانات تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: هم اکنون چندین دستگاه بیل، لودر و گریدر در حال حرکت به سمت خمام هستند تا برای بازگشایی راه ها ما را یاری دهند.

بخشدار به امداد رسانی به یک زن باردار در روستای تیسیه اشاره نموده و اظهار داشت: در همان ساعات اولیه بارش برف، در روستای تیسیه باخبر شدیم که خانمی در حال وضع حمل می باشد. ما نیز سریعاً اکیپ پزشکی را به محل اعزام نموده و راه ها را باز کردیم. و این مادر به یکی از بیمارستان های رشت منتقل شد.

استقامتی در پایان از صبر و حوصله و همکاری مردم بخش خمام تشکر و قدردانی نموده و اظهار داشت: تمامی راه های مواصلاتی خمام- چه شهری و چه روستایی- ظرف 48 ساعت آینده بازگشایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads