کد خبر: 44281 - تاریخ: دوشنبه، 3 فوریه 2014 - 17:08

ظريف: هولوكاست يك تراژدي وحشتناك بود!

وزیر خارجه کشورمان گفت: در صورتی که طرفین به توافق نرسند، ایران سطح غنی‌سازی را به سطح بالای ۲۰درصد خواهد رساند، ولی باید تلاش کرد که چنین نشود.

به گزارش خوبان: “محمد جواد ظریف” وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با شبکه تلویزیونی “فونیکس” اظهار داشت هولوکاست یک تراژدی وحشتناک بود که هرگز نباید دوباره اتفاق بیافتد.

محمد جواد ظریف در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد که ما هیچ اقدامی علیه یهودیان انجام نمی دهیم و احترام زیادی در داخل و خارج از ایران برای آن ها قائلیم. ما ازطرف هیچ کس احساس تهدید نمی کنیم.

وی در این گفتگو همچنین از نقض حقوق بشر رژیم صهیونیستی شدیدا انتقاد کرده و اظهار داشت که نقض حقوق بشر اسرائیل غیر قابل تحمل و پذیرفتنی نیست. حقوق ملت فلسطین از شصت سال پیش نقض می شود. کشور ما نمی تواند این مسئله را قبول کند که برخی کشورها از اقدامات غیر قانونی برای تهدید دیگران استفاده می کنند.

وی همچنین به مسئله هسته ای ایران اشاره کرده و اظهار داشت که کشورش می خواهد به این شکاف بی اعتمادی با غرب پایان دهد. وی همچنین گفت: ما می خواهیم به دور باطل خاتمه دهیم و از همه راه ها استفاده کنیم تا بار دیگر اعتمادسازی کنیم. بالاخره امنیت دیگران همچنین امنیت ما است.

ظریف همچنین بر حق کشورش در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای تاکید کرده و تاکید کرد که این تنها در سایه یک راه حل اجماع و توافقی به دست می آید. ما این مسئله را که به ما دستور داده و امر و نهی شود را نمی پذیریم.

وی در پاسخ به ایران پرسش که آیا ایران شمار سانتریفوژها را به سطح ۴هزار دستگاه تقلیل خواهد داد، گفت که او در واقع طرف مذاکره نیست. ظریف گفت که باید امکانات و نظرات مختلف را همه‌جانبه مورد بررسی قرار داد.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد، در صورتی که طرفین به توافق نرسند، ایران سطح غنی‌سازی را به سطح بالای ۲۰درصد خواهد رساند، ولی باید تلاش کرد که چنین نشود.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. اسلامی
     | 2014/02/4 - 00:24
    پاسخ

    با سلام – اولاً هولوکاست نه و دروغ بزرگ هولوکاست ، درست مثل دروغ بزرگ 11 سپتامبر ! دروغ بودن ادعای هولوکاست صهیونیست ها با بی شمار برهان روشن اثبات شده است از جمله پژوهش های پروفسور روبر فوریسون و روژه گارودی و ایروینگ و….. که با نگاه کاملاً عقلی، استدلالی ، علمی و پژوهشی کذب محض بودن دروغ هولوکاست (درست مثل اثبات ساختگی بودن 11 سپتامبر توسط انجمن مهندسان ساختمان آمریکا ) را روشن ساخته اند ! هولوکاستی اگر باشد هولوکاست واقعی کشتار تعمدی 10000000 ایرانی بدست انگلیس خبیث با راه اندازی قحطی عمدی بزرگ در سالهای اشغال خاک ایران است !!نه هولوکاست دروغی 6000000 یهودی خیالی روی کاغذ !!!!!!!!!!!!که شکنجه گران خبیث انگلو – صهیون به زور شکنجه های هولناک روی هیملر در زندان نورنبرگ از او پای مدارک جعلی شان امضا گرفته اند ! تا بهمراه غول رسانه ای هالیوودی و ساخت فیلم هایی مثل فهرست شیندلر و…. ذهن مخاطب ساده اندیش را با نقشه یهود همراه سازند ! و با رقم بالایی مظلوم نمایی یهود را جا اندازند که تا سالهای سال یهود هر اندازه فلسطینی ها را قتل عام کردند تحت الشعاع بزرگی عدد دروغ هولوکاست ! به چشم نیاید و ماستمالی شود ! و دستشان در ادامه جنایت باز باشد ! وگرنه به گواه آمار اداره مهاجرت آمریکا جمعیت یهودیان اروپا در سالهای (قبل جنگ دوم )1935 تا 1945( پایان جنگ دوم ) کلاً حدود سه(3 ) میلیون نفر بوده ! حالا چطور می شود از سه میلون نفر ، شش (6) میلیون نفر را کباب کرد ؟! ، لابد همان جوری که معاذالله یعقوب با خدا کشتی می گیرد و خدا را زمین می زند !!، اگر یهودیانی هم در جهان (از جمله در ایران ) درآن سالها به قتل رسیدند نه بدست هیتلر که رفیق صهیونیسم بود بلکه بدست جوخه های تروریستی هاگانا و ایرگون و اشترن به جرم مخالفت برخی یهودیان آزاده با کوچ سازمان یافته و اجباری برای اشغال فلسطین ! اما بعداً چون هیتلر بازنده و مرده بود دروغ بزرگ را به او بستند ! تا بتوانن لابلای ارقام جرایم آغازگر جنگ درج کنند و بعد هم با تبلیغات پردامنه جا بیاندازند ! چنانکه فراماسون ها ( معماران تجدید بنای معبد سلیمان !) تحریف کننده تاریخ ملی بومی 8000 ساله آریایی ایران و مروج تاریخ ساختگی 2500 ساله صهیونیستی با دروغ بزرگ کوچ ایرانی ها به ایران از سیبری !!! و تئوریسین باستان گرایی صهیونیستی با محوریت کوروش (خادم الیهود) برای جدا کردن واحدکوچک ملت ایران از واحد بزرگ امت اسلام! و….هستند و همه این کارها قطعه هایی از یک پازل بزرگ است ! یعنی تحقق توصیه تلمود به تصاحب مجسمه طلا ! بعنوان کلید تصاحب کل عالم !! ، مجسمه ای که سرش فلسطین ، گلویش شام ، تن اش عراق و پاهایش (پارس ) ایران است !! پس هوشیار باشیم و گول بازی کسانی را نخوریم که در یک هفته 500 هزار تن بزرگان ایرانی مخالف با سلطه خزنده یهود بر ایران را کشتار کردند( واقعه پوریم استر و موردخای ) و در سالروزش هنوز رقص و پایکوبی می کنند !! آری جناب ظریف مهر تایید بر دروغ هولوکاست زدن ، یعنی همراهی با اهداف استعماری انگلو -صهیون های پردازنده این دروغها و پایمال کردن خون های بی گناهان بی شمار که در طول تاریخ قربانی اهداف پلید این اهریمنان ضدبشر شده اند !! دوم اینکه ای کاش آنقدر که از آغاز آمدنتان از هولوکاست دروغین دم می زنید کمی هم از نسل کشی واقعی ده میلیون ایرانی در قحطی عمدی بزرگ بدست انگلیس خبیث یاد می کردید !!

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads